نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

چگونگی بهبود پست ها در رسانه های اجتماعی

چگونگی بهبود پست ها در رسانه های اجتماعی

رسانه های اجتماعی به چیزی فراتر از راهی برای ارتباط آنلاین با دوستان و خانواده تبدیل شده اند. مشارکت فعال در رسانه های اجتماعی یکی از اصلی ترین راه هایی است که مارک ها مشتری جدید پیدا می کنند ، از طریق روش های معنی دار با مخاطبان خود ارتباط برقرار می کنند و بازدیدکنندگان را به وب سایت خود بازمی گردانند. در حقیقت ، طبق مطالعه اخیر بوفر ، ۷۳ درصد از بازاریابان گزارش داده اند كه بازاریابی در رسانه های اجتماعی تا حدی موثر برای تجارتشان بوده است.یکی از دلایل اصلی وجود رسانه های اجتماعی در چنین بستر بازاریابی سازنده ای این است که چه تعداد مصرف کننده به طور فعال در فیس بوک ، توییتر ، اینستاگرام و سایر سیستم عامل های اجتماعی شرکت می کنند و  مدت زمانی که مردم در شبکه های اجتماعی می گذرانند. در این مقاله دستورالعمل هایی در مورد چگونگی بهبود پست در فیس بوک ، توییتر ، اینستاگرام و .. ارائه می شود. در ادامه با ما در شتابان هاست همراه باشید.

یک مطالعه گزارش کرده است که متوسط کاربران شبکه های اجتماعی روزانه ۳ ساعت در شبکه های اجتماعی و پیام رسانی می گذرانند و بیش از ۹۰٪ از افراد ، به طور فعال در شبکه های اجتماعی شرکت می کنند. سوالی که مورد بحث است این نیست که آیا شما باید در رسانه های اجتماعی برای جابجایی بازدیدکنندگان به وب سایت خود تبلیغ کنید یا نه؛ سوال این است که دارندگان وب سایت های جدید برای بهبود یک پست در شبکه های اجتماعی چه کاری باید انجام دهند؟

۱- بهبود پست در فیس بوک

فیس بوک با توجه به اینکه بیش از ۲ میلیارد کاربر دارد ، مکان عالی برای صاحبان وب سایت های جدید برای تبلیغات است.

در اینجا مراحل افزایش پست در فیس بوک آورده شده است.

۱) اگر صفحه Facebook خود را برای تجارت خود ایجاد نکرده اید ، این اولین قدم شماست. اگر قبلاً یک صفحه فیس بوک برای تجارت خود ایجاد کرده اید ، به صفحه خود بروید و اولین پست خود را ایجاد کنید.

۲) گزینه “Boost Post” را در پست جدید فیس بوک خود انتخاب کنید. اگر یک پست قدیمی در Facebook دارید ، روی “Boost Post” در قسمت پایین سمت راست پست خود کلیک کنید.

۳) پس از انتخاب “Post” برای یک پست جدید یا “Boost Post” برای یک پست قدیمی ، فیس بوک شما را به صفحه ای هدایت می کند که می توانید مخاطبان خود را انتخاب کنید.

۴) از این صفحه می توانید هدفی را انتخاب کنید ، مخاطبان خود را انتخاب کنید ، پیش نمایش تبلیغ خود را انتخاب کنید ، مدت زمان تبلیغ خود را انتخاب کرده و بودجه خود را انتخاب کنید.

۵) سپس ، روی “Boost Post Now” در پایین صفحه کلیک کنید. فیس بوک تبلیغ شما را ارسال می کند ، آن را بررسی و تأیید می کند ، تا پست شما قوانین فیس بوک را نقض نکند.

۶) پس از ارسال پست ، فیس بوک صفحه ای به شما نشان می دهد که می توانید “Go to Ad Center” را انتخاب کنید. مرکز تبلیغات جایی است که می توانید تمام معیارهای تبلیغاتی حساب های فیس بوک و اینستاگرام خود را مشاهده کنید.

۷) پس از اتمام این روند ، فیس بوک تبلیغ شما را به کاربران فیس بوک ارائه می دهد که با مخاطبان تعریف شده شما مطابقت دارند. با مرور تجزیه و تحلیل فیس بوک خود می توانید در هر زمان پیشرفت تبلیغ خود را پیگیری کنید.

۲- بهبود پست در اینستاگرام

فیس بوک مالک اینستاگرام است ، بنابراین روند ارسال یک پست در اینستاگرام دقیقاً همان روند افزایش پست در فیس بوک است.

تنها تفاوت در این است که وقتی مخاطب خود را سفارشی می کنید ، باید به بخش “Placements” توجه ویژه ای داشته باشید.

اگر روی «Placements» کلیک کردید ، حتماً کادر «Instagram» را علامت بزنید.

اگر این کار را انجام دهید ، می توانید مطمئن شوید که تبلیغ شما در اینستاگرام نیز نمایش داده می شود.

راه دیگر برای افزایش پست در اینستاگرام ، حساب کاربری در اینستاگرام است.

۱) وارد حساب اینستاگرام خود شوید و به پستی که می خواهید تبلیغ کنید ، بروید.

۲) بر روی “Promote” در پایین پست کلیک کنید.

اینستاگرام شما را به صفحه ای هدایت می کند که می گوید “Create Promotion” روی این دکمه کلیک کنید.

۴) با تغییر دادن یکی از گزینه های زیر ، نمایه ، وب سایت یا پیام های مستقیم ، انتخاب کنید.

۵) پس از تغییر گزینه ، اینستاگرام شما را به صفحه ای می فرستد که می توانید مخاطبان خود را در آن تعریف کنید. می توانید مخاطبان خود را انتخاب کنید یا از اینستاگرام بخواهید این کار را برای شما انجام دهد. اگر می دانید که می خواهید چه کسانی را انتخاب کنید، مخاطبان خود را ایجاد کنید. اگر مطمئن نیستید که چه کسی باید تبلیغ شما را ببیند ، اینستاگرام الگوریتمی دارد که حساب هایی را شبیه به افرادی که از قبل شما را دنبال می کنند هدف قرار می دهد.

۶) در صفحه بعدی ، می توانید بودجه و مدت زمان اجرای تبلیغ خود را تنظیم کنید. با پایان یافتن بودجه و مدت زمان تبلیغات انتخابی ، اینستاگرام تبلیغ پست شما را متوقف می کند.

۶) در آخر ، تبلیغات خود را در صفحه بعدی مرور کرده و دکمه “Create Promotion” را کلیک کنید.

این دو روش مختلفی است که می توانید در اینستاگرام تبلیغات ایجاد کنید.

شما کاربران عزیز می توانید برای اطلاعات بیشتر درباره چگونه می توان فیلم ها را در پست ها و صفحات وبلاگ وردپرس قرار داد کلیک کنید.

ما به شما نحوه چگونگی بهبود پست ها در رسانه های اجتماعی را نشان داده ایم.

ما را در شتابان هاست دنبال کنید.

خروج از نسخه موبایل