نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

چند واقعیت شگفت انگیز از SEO که هرگز از آنها خبر نداشتید

چند واقعیت تکان دهنده از SEO که هرگز از آنها خبر نداشتید

SEO هنوز هم اسرار زیادی را برای کاربران مبتدی مخفی نگه می دارد، اما حتی کاربران پیشرفته نیز باید با آنچه در دنیای بازاریابی آنلاین اتفاق می افتد ، مرتباً به روز باشند. ما لیستی از چند واقعیت SEO را که احتمالاً قبلاً از آنها نشنیده اید ، جمع کرده ایم. با این حال ، حتی اگر هم شنیده باشید ، این یک یادآوری دوستانه است.

بسیاری از حقایق و آمارهای جستجوگرها در آنجا وجود دارد ، با موارد کم و بیش شناخته شده. آنچه ما سعی کرده ایم انجام دهیم اینست که لیستی از حقایق شگفت آور سئو را جمع آوری کنیم که باعث می شود از منظر جدید به بازار موتور جستجو نگاه کنید. این مجموعه ای از آمار سئو نیست. این لیستی از حقایق SEO است که به شما در بهبود سئو و استراتژی کلی بازاریابی آنلاین کمک می کند.

محتوای تکراری اهمیتی ندارد:

آیا به دلیل محتوای تکراری مجازات خواهید شد؟ نه. آیا محتوای تکراری به سایت شما آسیب می رساند؟ خب، بستگی دارد. به ما اجازه دهید درباره این موضوع بیشتر توضیح دهیم.

برای شروع ، ما از سپتامبر ۲۰۱۹ دستورالعمل های ارزیابی کیفیت جستجوی Google را ذکر می کنیم:

کمترین امتیاز در صورتی مناسب است که تمام یا تقریباً تمام MC (محتوای اصلی) در صفحه با کمترین زمان یا تلاش ، مهارت ، تخصص ، آموزش دستی یا ارزش افزوده کمی برای کاربران کپی شده باشد. چنین صفحات باید کمترین امتیاز را کسب کنند ، حتی اگر این صفحه اعتبار محتوا را به منبع دیگری اختصاص دهد.

آیا محتوای تکراری را که در هر جایی ذکر شده است ، دیدید؟ نه. این همه مربوط به محتوای کپی شده است. و Google نسبت به محتوای کپی شده نسبت به محتوای تکراری متفاوت است. محتوای تکراری مجازات نمی شوند ، در حالی که محتوای کپی شده اینگونه نیستند.

همانطور که بیشتر مردم فکر می کنند ، محتوای تکراری همیشه به SEO آسیب نمی رساند. البته ، محتوای تکراری تنظیم مناسب برای صفحات نیست. با این وجود ، بیشتر اوقات محتوای تکراری دستکاری نمی شود. اگر از برچسب های کانونی استفاده می کنید تا موتورهای جستجو محتوای مورد نظر را بشناسند ، باید ایمن باشید. چیزی که ما می خواهیم بر آن تأکید کنیم این است که بسیاری از کاربران وجود دارند که هرگز به آنچه گوگل در مورد محتوای تکراری می گوید نگاه نکرده اند.

اگر Google متوجه شود که محتوای شما منحصر به فرد نیست ، مجازات نامیده نمی شود.

همه موتورهای جستجو از لینک ها به عنوان یک عامل رتبه بندی استفاده نمی کنند:

آیا امکان رتبه بندی بدون لینک وجود دارد؟ پاسخ بله است.

Yandex ، بزرگترین موتور جستجوی روسیه دیگر در نظر گرفتن پیوندها به عنوان یک عامل رتبه بندی نیست. قبل از گفتن اینکه چه اتفاقی در روسیه می افتد ، در روسیه می ماند ، باید بدانید که ممکن است گوگل در همین راستا حرکت کند. SERP های تجاری روسیه در Yandex و Google برخی از کلمات کلیدی پراکنده هستند ، که در آن تکنیک های SEO برای رده بندی سریع سایت های سایه دار استفاده می شود. با توجه به شرایط ، Yandex گفت که الگوریتم آنها “بدون لینک” خواهد بود. آیا موتورهای دیگر جستجو خواهند کرد؟

آیا Google لینک ها را از الگوریتم خود حذف می کند؟ به نظر می رسد گوگل می خواهد به جای لینک ، وب سایت ها را بر اساس حقایق رتبه بندی کند. آنها حتی در مورد ایده حذف لینک های برگشتی از الگوریتم گوگل بحث کردند.

فقط ۲ تا از ۱۰ سایت محبوب وب سایت در سایت های محتوا هستند:

برای درک کامل این موضوع ، به ۱۰ سایت مشهور طبق نظر Ebizma نگاهی می اندازیم. به نظر می رسد برترین سایت های محبوب در سپتامبر ۲۰۱۹ عبارتند از: گوگل ، فیس بوک ، یوتیوب ، یاهو! ، آمازون ، ویکی پدیا ، توییتر ، بینگ ، ای بی و MSN. ما می دانیم که هیچ جای تعجب در اینجا نیست. با این حال ، اگر برای لحظه ای به آنها فکر کنیم ، متوجه می شویم که فقط ویکی پدیا و یوتیوب واقعاً وب سایتهای محتوا هستند. بقیه “دروازه محتوا” هستند. اما آنها وب سایت معمولی هستند و محتوای مستقیمی را ارائه نمی دهند.

این به یک سوال مهم منجر می شود:

آیا سودمندی بیش از محتوا اهمیت دارد؟

هشت مورد از این سایتها به کاربران اصلی کاری انجام داده اند ، نه تنها برای مصرف. همانطور که کارتر بولز از نورتکاتت ادعا می کند ، آنها در خواندن منفعل یا تماشای فیلم متوقف نمی شوند ، بلکه به افراد ابزار و مکان هایی می دهند که می توانند از آنها برای انجام کاری استفاده کنند. این وب سایت ها محبوب هستند زیرا عملکرد مورد نیاز کاربر اصلی در مصرف محتوا متوقف نمی شود.

یک ویدئو در صفحه اصلی شما شانس نمایش در صفحه ۱ Google را دو برابر خواهد کرد:

تمام آنچه YouTube در سالهای گذشته به آن دست یافته است ، آن را به دومین موتور جستجوی بزرگ جهان و همچنین انتخاب برتر برای بازاریابی ویدیویی و تبلیغات آنلاین تبدیل کرده است. بیایید یک لحظه به آن فکر کنیم. همه فیلم ها را دوست دارند ، درست است؟ آنها بلافاصله برای بسیاری از افراد جذاب تر از متن هستند و به نظر می رسد این گروه بزرگ یوتیوب را در قلب خود جایگاهی ویژه دارد. همچنین باید این نکته را در نظر بگیریم که بالاخره متعلق به گوگل است.

داشتن فیلم در صفحه اصلی چیست؟

آیا آنها به ما در رتبه بندی بهتر در نتایج جستجوی ارگانیک کمک می کنند؟ مطالعات می گوید که تقریباً ۱۰۰٪ از فیلم های برگشت شده در SERP های جهانی نیز در صفحه اول در بستر بومی خود رتبه بندی می کنند. درست است که رتبه بالا در نتایج YouTube تضمین مکان جستجوی جهانی را تضمین نمی کند. با این حال به نظر می رسد یک پیش نیاز است. همچنین ، فیلم های مستقیم یا غیر مستقیم ، یک تاکتیک و استراتژی دیجیتال SEO موثر است که باعث افزایش رتبه شما می شود. گذشته از اینکه بازدید کنندگان خود را درگیر مشارکت کنید ، به آنها امکاناتی را می دهد که به راحتی می توانند به اشتراک بگذارند.

یک ویدیو می تواند با نگه داشتن بازدید کنندگان بیشتر در وب سایت شما کمک کند و این به عنوان یک عامل رتبه بندی توسط موتورهای جستجو مشاهده می شود. همچنین باید امکان بازدیدکنندگان از صفحه که شامل ویدیو در رسانه های اجتماعی است را در نظر بگیریم و این احتمال دریافت لینک های ورودی از جانب کاربرانی که متوجه آن هستند افزایش می دهد. مطمئناً این به ارزش SEO شما افزوده خواهد شد.

امیدواریم از این مقاله بهره لازم را برده و برای شما مفید بوده باشد. نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

ما را در شتابان هاست دنبال کنید.

خروج از نسخه موبایل