نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

آپلود مستقیم و سریع فایل ها در هاست با دستورات PHP

آپلود مستقیم و سریع فایل ها در هاست با دستورات PHP

شاید برخی از شما می خواهید که فایل ها را سریع و مستقیم در هاست خود آپلود کنید ولی نمی دانید این کار را چگونه انجام دهید. ما در این مقاله به شما همراهان عزیز نحوه آپلود مستقیم و سریع فایل ها در هاست با دستورات PHP آموزش می دهیم. ما را همراهی کنید.

برای آپلود مستقیم و سریع فایل ها در هاست با دستورات PHP مقاله زیر را مطالعه کنید:

مشکل آپلود فایل ها در روش معمولی:

فرض کنید که می خواهید فایلی با حجم ۵۰۰ مگابایت و با سرعت اینترنت ایران که می دانید کند است در هاست خود به صورت دستی دانلود و آپلود کنید. این کار هم زمان بر و طولانی خواهد بود و باعث بی حوصلگی شما می شود. حال فرض کنید که شما چند هاست دارید و چند فایل مختلف و با حجم بالا آپلود کنید شما باید اول آن فایل ها را دانلود و آپلود کنید شما برای دانلود یک حجم و برای آپلود همان حجم را باید استفاده کنید.

حال فرض کنید که برخی از سایت های ارائه دهنده فایل مورد نظر IP ایران را تحریم کرده باشند و این یکی از مشکلات دیگر است که ممکن است رخ دهد.

راه حل مشکل آپلود فایل:

ما در این مقاله به شما روشی آموزش می دهیم که دیگر نیاز به دانلود فایل در سیستم خود ندارید. شما با استفاده از دستورات PHP می توانید فایل مورد نظر را مستقیما در Host خود دانلود کنید.

 

 

استفاده از دستور Copy در هاست:

این دستور فایل مورد نظر را در Host شما کپی می کند و دیگر نیازی به دانلود آن فایل ندارید و فایل شما مستقیما در هاست شما آپلود می شود:

<?php
 copy("http://shetabanhost.com/file.zip", "file.zip");
?>

در این دستور بالا در قسمت http://shetabanhost.com/file.zip لینک و در قسمت file.zip نام فایل را وارد کنید.

این دستور را در هاست خود و در پوشه Public_html فایلی با پسوند php. ایجاد کنید و این دستور را در آنجا قرار دهید. به همین راحتی می توانید در استفاده حجم اینترنت صرفه جویی و در آپلود فایل سرعت ببخشید.

امیدواریم از این مقاله بهره لازم را برده و برای شما مفید بوده باشد. نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

ما را در شتابان هاست دنبال کنید.

خروج از نسخه موبایل