نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

تفاوت بین EasyApache 3 و ۴

تفاوت بین EasyApache 3 و 4

EasyApache ابزاری است که در WHM و cPanel نصب می شود که برای تهیه و کانفینگ هر دو ماژول PHP و Apache مورد استفاده قرار می گیرد. تمام فعالیتهای برگشتی را می توان به راحتی از رابط کاربری گرافیکی مبتنی بر وب EasyApache انجام داد. EasyApache نرم افزاری است که نصب و راه اندازی سرویس دهنده وب Apache ، PHP ، Tomcat و سایر قسمت های سرور را تغییر داده و اعتبار می دهد.

سهولت استفاده از EasyApache در این است که می توانیم به طور خودکار به PHP ، Apache و ماژول های مورد نیاز برای نصب به روز شویم. از آنجا که به روزرسانی ها اغلب انجام می دهد ، در برابر مسائل امنیتی آسیب پذیر نیست. فایل های کانفینگ Apache و PHP را می توان از طریق خط فرمان از خود WHM ویرایش کرد. هیچ راهی غیر از EasyApache برای افزودن ، حذف یا نصب اجزای سرور وب وجود ندارد.

در ادامه با ما در شتابان هاست همراه باشید تا بطور کامل به تفاوت بین EasyApache 3 و ۴ بپردازیم.

تفاوت بین EasyApache 3 و ۴:

  1. پیشرفت: اسکریپتی که برای EasyApache 4 نوشته شده در مقایسه با EasyApache 3 بسیار پیشرفته تر است به طوری که می توانیم نصب بهتری را تجزیه و تحلیل کنیم و بسته ها را برای EasyApache 4 انتخاب کنیم. گرچه بیشتر گزینه های EasyApache 3 در EasyApache 4 موجود است ، هرگونه تغییر در اسکریپت در قسمت جلویی نشان داده خواهد شد و این امکان را به شما می دهد تا نحوه اصلاح و پیشبرد را انتخاب کنید.
  2. رابط EasyApache 4: پیشرفت های زیادی در رابط کاربری EasyApache 4 در WHM وجود دارد. این پیشرفت ها باعث می شود تا رابط کاربری آسانتر شود. رابط کاربری جدید به شما امکان می دهد بسته های جداگانه را روی سرور مشاهده کنید ، از جمله برنامه های افزودنی PHP ، ماژول های چند پردازشی و موارد دیگر.
  3. رابط کاربری Handi MultiPHP PHP: این رابط کاربری جدید به شما امکان می دهد تا کنترلرهای آپاچی هر نسخه PHP نصب شده را به راحتی تغییر دهید. رابط کاربری جدید نشان می دهد که قبل از اعمال تغییرات خطا ها و مشکلات را بر طرف می کند.
  4. MultiPHP Refactor: این امر امکان گسترش وب سرورها و زبانهای آینده را فراهم می آورد. این ویژگی اجازه می دهد تا پشتیبانی بیشتری از زبانها به سرورهای وب اضافه شود و از سرورهای وب پشتیبانی کنید. آخرین پیشرفت های نسخه ۴ برای ارتقاء نسخه ۴ تقویت شده است. در آینده PHP 7 در EasyApache 4 در دسترس خواهد بود و بعداً در دسترس مخزن آزمایشی نسخه ۴ نیز خواهد بود. همچنین نسخه ۴ از پشتیبانی PECL و PEAR پشتیبانی می کند که باعث می شود تا کاربران و سرپرستان بتوانند در وب سایتها برای هر نسخه PHP کامپایل و ناسازگار شوند.

الزامات سیستم برای Easy Apache 4:

سیستم های عامل:

  1. CentOS 6 or 7
  2. CloudLinux™ ۶ or 7
  3. Red Hat® Enterprise Linux® ۶ or 7

Apache و PHP:

  1. ورژن ۴ فقط از نسخه ۲٫۴ آپاچی پشتیبانی می کند.
  2. ورژن ۴ از نسخه های PHP 5.4 ، ۵٫۵ ، ۵٫۶ و ۷٫۰ پشتیبانی می کند.

تنظیمات:

اگر EasyApache 4 را روی سیستم خود نصب کنید ، باید تنظیمات rpm_up را فعال کنید. برای این کار مراحل زیر را انجام دهید:

  1. پرونده /etc/cpupdate.conf را باز کنید و مقدار کلید RPMUP را به صورت روزانه تنظیم کنید.
  2. در رابط به روزرسانی تنظیمات به روز WHM (Home >> Server Configuration >> Update Preferences) ، تنظیمات به روزرسانی بسته سیستم عامل را به صورت خودکار تنظیم کنید.

سیستم به طور پیش فرض این تنظیمات را فعال می کند.

نحوه نصب EasyApache 4:

برای نصب EasyApache 4 ، مراحل زیر را در خط فرمان به عنوان کاربر اصلی انجام دهید:

  1. دستور زیر را اجرا کنید.
    /scripts/migrate_ea3_to_ea4 –run

     

  2. رابط تغییراتی را که رخ می دهد نمایش می دهد. برای ادامه ، دستورالعمل سیستم را دنبال کنید.

امیدوارم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

ما را در شتابان هاست دنبال کنید.

 

خروج از نسخه موبایل