نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

متصل کردن هاست دانلود به هاست اصلی سی پنل

متصل کردن هاست دانلود به هاست اصلی سی پنل

وب سایت‌هایی که دارای بخش دانلود هستند ، نیازمند یک فضای هاستینگ بالا می‌باشند تا بتوانند فایل‌های خود را در آن آپلود کرده و برای کاربران در دسترس قرار دهند. مدیران وب سایت ، هاست دانلود را از هاست اصلی که سایت و اطلاعات بر روی آن قرار دارد را جدا کنید تا مدیریت بهتری بر روی آن داشته باشید و همچنین هزینه زیادی برای هاست اصلی پرداخت نکنید. ما در این مطلب به شما همراهان عزیز نحوه متصل کردن هاست دانلود به هاست اصلی سی پنل را به شما آموزش می دهیم. ما را همراهی کنید.

برای متصل کردن هاست دانلود به هاست اصلی سی پنل مراحل زیر را طی کنید:

مرحله ۱: وارد سی پنل خود شوید.

مرحله ۲: از بخش Domains بر روی Zone Editor کلیک کنید تا به بخش تنظیمات DNS بروید.

 

 

مرحله ۳: در این صفحه بر روی A Record کلیک کرده تا یک رکورد A جدید ایجاد کنید.

 

 

مرحله ۴: در صفحه Add A Record ، به ترتیب ابتدا نام موردنظر برای هاست دانلود خود را وارد کنید و سپس آدرس IP سرور دانلود خود را وارد کنید.

 

 

مرحله ۵: حال در هنگام سفارش هاست دانلود ، در بخش دامنه ، نام هاست دانلود را به هاستینگ خود اعلام کنید تا این نام بر روی هاست دانلود شما تنظیم گردد. به عنوان مثال dl.Shetabanhost.com

توجه داشته باشید: اگر قبلاً هاست دانلود را تهیه کرده‌اید ، با میزبان داده خود ارتباط برقرار کنید و درخواست تغییر نام دامنه به زیر دامنه جدید ایجاد شده را بدهید.

با انجام این کار شما سرور دانلود خود را به هاست اصلی متصل می کنید و از این به بعد می‌توانید فایل‌های دانلود خود را بر روی سرور قرار داده و آدرس آن را در سایت اصلی خود لینک کنید.

امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده و از آن بهره لازم را برده باشید. نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

ما را در شتابان هاست دنبال کنید.

خروج از نسخه موبایل