نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

هاست ابري يا اشتراکی؟

هاست ابري يا اشتراکی؟

در اين مقاله ، قصد داريم هاست ابري يا اشتراکی را مورد بررسي قرار خواهيم داد. با ما در شتابان هاست همراه باشيد.

هاست اشتراكي چیست؟

هاست وب به صورت مشترک ارزانترین ، محبوب ترین و گسترده ترین نوع راه حل هاست است. معمولاً آن را با ۹٫۹۹ دلار یا کمتر از ماه تبلیغ می کنید. با هاست اشتراكي ، یک سرور واحد بین چندین کاربر تقسیم می شود. هر کاربر مقدار مشترک پهنای باند را دریافت می کند. با این حال ، هر کاربر همچنین می تواند تعداد نامحدودی از سایت ها را در حساب خود قرار دهد. این بدان معنی است که اگر سایت دیگری در سرور منابع زیادی را بدست آورد ، سایت شما می تواند عملکرد ضعیفی داشته باشد. با این حال ، هاست وب معمولاً تمام تلاش خود را برای کاهش این اثرات انجام می دهند. هاست ابري برای سایتهای بزرگتر بهتر است ، در حالی که هاست اشتراكي می تواند برای افرادی که بودجه بسیار كم دارند یا برای افرادی که قصد دارند سایت های خود را بسیار ناچیز نگه دارند ، انتخاب خوبی باشد.

هاست ابری چیست؟

هاست ابري یا هاست VPS ابری ، به شما امکان می دهد از منابع سرورهای مختلف استفاده کنید ، نه اینکه سایت خود را به یک مکان سرور اختصاصی اختصاص دهید. این امر باعث می شود تا خدمات ابری بسیار مورد توجه قرار گیرد فایده اصلی هاست ابري این است که امکان گسترش نامحدود را فراهم می کند و برای سایت های دارای ترافیک سنگین ضروری است. هاست ابري همچنین امکان محافظت بیشتر از سرور غرق شده را فراهم می آورد. اگر یک سرور غرق شده باشد ، به سادگی به یک سرور دیگر ابري تغییر خواهید کرد.

هاست ابری یا اشتراکی؟ کدام یک را باید انتخاب کنید؟

هاست ابري به دلیل توانایی در انجام مقادیر زیاد ترافیک ، محافظت از امنیت بیشتر و قابلیت اطمینان ، گزینه بسیار بهتری برای هاست اشتراكي به حساب می آید. با این حال ، این موارد اضافی با هزینه انجام می شود ، و بیشتر گزینه های هاست ابري از قیمت بیشتری نسبت به برنامه هاست اشتراكي برخوردار است. اما اگر قصد رشد سایت خود را دارید و به سایتی با میزان کارایی بالا نیاز دارید ، مزایای آن احتمالاً هاست ابری بهترین گزینه برای نیازهای شما خواهد بود. گفته می شود ، اگر تازه کار را شروع کرده اید و بودجه بسیار ناچیزی داريد ، یک برنامه هاست اشتراكي ممکن است گزینه مناسبی برای شما باشد تا زمانی که پول خود را برای به روزرسانی دریافت کنید.

ما را در شتابان هاست دنبال كنيد.

خروج از نسخه موبایل