نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

آموزش مدیریت سرور های ابری

مدیریت سرور های ابری

با اطمینان ادعا داریم که بزرگترین و برترین ارائه دهنده سرورهای مجازی کلود آلمان در ایران هستیم. هزاران مشتری فعال و هزاران سرورمجازی کلود فعال موفقیت ما در فروش سرورهای مجازی ابری که با بهترین سرعت و کیفیت به مشتریان ارائه می شود را اثبات کرده است. ما را همراهی کنید تا به شما مدیریت سرور های ابری را آموزش دهیم.

امروز تصمیم گرفتم برای شما مشتریان بزرگوار توضیحاتی در رابطه با پنل مدیریتی سرورهای ابری ارائه کنم، امکانات کم و پرکاربردی که در بخش پنل مدیریت این سرور ها آماده کرده ایم شاید برای شما کارآمد باشد و با سرعت بیشتر و بدون تماس با تیم پشتیبانی ما نیاز های خود را با همین آموزش رفع کنید .

آموزش مدیریت سرور های ابری:

برای شروع به ناحیه کاربری رفته و طبق تصویر زیر بر روی سرویس ها کلیک می کنیم تا لیست سرویس های خود را مشاهده کنیم.

 

 

یکی از سرویس های خود را از لیست سرویس ها برای مدیریت انتخاب می کنیم، با کلیک بر روی سرویس، صفحه مدیریت آن لود می شود.

 

 

حالا پنل مرتبط با سرویس مورد نظر را مشاهده خواهید کرد که توضیحات آن را در ذیل ارائه می دهیم.

بخش اول – اطلاعات:

 

 

در بخش اول پنل ارائه شده برای سرورهای ابری شتابان هاست اطلاعات سرور نوشته شده است، نام سرور در شتابان هاست و آی پی آدرس و دیتاسنتر و سیستم عامل استفاده شده در سرور در این قسمت توضیح داده شده اند، در تصویر فوق می توانید این بخش را ببینید.

بخش دوم – ترافیک:

در قسمت دوم پنل، میزان ترافیک ورودی / خروجی و جمع آنها و میزان محدودیت قابل مشاهده است، آمار دقیقی از وضعیت ترافیک سرور خود را در این بخش خواهید داشت.

بخش سوم – Power Option:

در بخش سوم، پاور آپشن برای روشن/خاموش و ریستارت شدن سرور در اختیار شماست، با استفاده از دکمه قرمز سرور فورا خاموش خواهد شد، با استفاده از دکمه سیاه درخواست خاموش شدن به سیستم عامل ارسال می شود و با استفاده از دکمه آخر درخواست ریستارت به سرور شما ارسال می شود.

بخش چهارم – آی پی:

بخش چهارم تنها در زمانی قابل استفاده است که شما بر روی سرور آی پی اضافه داشته باشید، مشخصات و اطلاعات آی پی های اضافه در این بخش نمایش داده می شود.

بخش پنجم – نصب مجدد:

این بخش بسیار کاربردی است، نصب مجدد سیستم عامل درخواستی شما ( قابل انتخاب و تغییر از همین بخش ) براحتی با یک کلیک قابل انجام است، پس از انتخاب سیستم عامل و کلیک بر روی دکمه نصب مجدد، فورا سرور شما شروع به تغییر سیستم عامل می کند و مشخصات جدید خدمت شما ارائه می شود.

بخش ششم – تغییر رمز:

در این قسمت با یک کلیک رمز سرور شما تغییر می کند، اگر رمز ورود را فراموش کرده اید براحتی از این بخش قابل تغییر و بازیابی است، دقت کنید این بخش فقط بر روی سرورهای دارای سیستم عامل لینوکس کاربرد دارد و برای سرور های ویندوز عملکرد صحیح نخواهد داشت.

بخش هفتم – هارد:

سرور های ابری ما امکان افزودن هارد و خرید فضای اضافی دارند، اگر سرور شما دارای هارد اضافی باشد در این قسمت مشخصات و مقدار فضای موجود لیست خواهد شد، جالب است بدانید هاردهایی که به سرور اضافه می شوند به سایر سرورهای ابری موجود در پنل شما قابل انتقال هستند!

بخش هشتم – کنسول:

 

بله کنسول در پنل های ابری ما وجود دارد ! شکی در این موضوع وجود ندارد که شتابان هاست اولین و پرقدرتمند ترین ارائه دهنده سرورهای ابری آلمان و فنلاند در کشور است، یک سال سابقه حرفه ای در ارائه این خدمات و تجربه های فراوانی که در زمینه ارائه این خدمات داریم برای شما بهترین حس را از خرید این سرورها بوجود می آورد، کنسول ویژگی ای است که شما در هر شرایطی و در زمان با مشکل مواجه شدن سرور از طریق آن به سرور خود دسترسی خواهید داشت.

پنل ما در ساده ترین حالت ممکن تمام ویژگی های لازم برای آسان کردن مدیریت سرور و تمام ویژگی ها برای عدم نیاز به ساپورت و از دست رفتن زمان شما را در نظر گرفته است.

همین حالا سرور ابری خرید کنید و از داشتن آن لذت ببرید 😁❤

امیدواریم از این مقاله بهره لازم را برده و برای شما مفید بوده باشد. نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

ما را در شتابان هاست دنبال کنید.

خروج از نسخه موبایل