نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

تغییر DNS دامنه بین المللی

تغییر DNS دامنه

بارها در تیکت ها از سمت کاربران درخواست می شود که توضیح دهیم چطور DNS یک دامنه قابل تغییر است، امروز دست به قلم شدم تا به شما در وبلاگ توضیح بدم چطور نیم سرورهای دامنه بین المللی که از شتابان هاست خریداری کرده اید تغییر دهید.

تغییر DNS دامنه بین المللی:

برای شروع وارد بخش کاربری ما شوید، در داشبورد طبق تصویر زیر بر روی دامنه ها کلیک کنید.

 

 

در بخش دامنه ها لیست دامین های ثبت شده و وضعیت آنها را مشاهده می کنید، دامنه مورد نظر را انتخاب کرده و بر روی آن کلیک کنید تا صفحه تنظیمات دامنه برای شما لود شود.

 

 

در تنظیمات دامنه روی Nameservers در سمت راست صفحه کلیک کنید، در تصویر زیر مشخص کرده ام که این گزینه دقیقا در کجا قرار دارد.

 

 

حالا صفحه تغییر DNS برای شما آماده به کار است، در این صفحه بر روی گزینه استفاده از نیم سرور دلخواه کلیک کنید تا امکان وارد کردن DNS های شما فراهم شود، پس از کلیک کادر های لازم برای شما لود خواهند شد، در کادر ها DNS ها را وارد کنید و دقت کنید پس از ورود DNS ها کادر های دیگر خالی از محتوا باشند، سپس بر روی دکمه تغییر نیم سرور در انتهای همان بخش کلیک کنید.

 

در نهایت پس از کلیک بر روی “تغییر نیم سرور” اگر عملیات موفق باشد با پیغام زیر مواجه خواهید شد، اگر مشکلی وجود داشت از طریق تیکت با ما در تماس باشید.

امیدوارم قدم مثبتی برای راحتی شما در پنل کاربری گروه شتابان هاست برداشته باشم.

خوشحال می شوم به نظرات شما در همین مطلب پاسخ دهم و درخدمت شما باشم.

ما را در شتابان هاست دنبال کنید.

خروج از نسخه موبایل