نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

بهترین قالب های عکاسی برای وردپرس

یک قالب وردپرس که به طور خاص برای عکاس ها طراحی شده است می تواند به نمایش گذاشتن کار شما ، یافتن مشتری های بیشتر و ارتباط با دیگر عکاسان هم فکر کمک کند. در این مقاله ، ما تعدادی از بهترین قالب های عکاسی برای وردپرس را آماده کرده ایم که می توانید در وب سایت عکاسی خود استفاده کنید.

در ادامه با ما در شتابان هاست همراه باشید.

بهترین قالب های عکاسی برای وردپرس:

۱) Divi:

Divi یک قالب محبوب وردپرس و سازنده نهایی صفحه است. این دستگاه با ۱۰۰s بسته بندی و یک وارد کننده محتوای نسخه ی نمایشی با ۱ کلیک امکان راه اندازی وب سایت عکاسی شما را آسان تر می کند.

دارای یک سفارشی سازی بصری ، ویرایشگر متن درون خطی ، انواع گزینه های طراحی و موارد دیگر است. با عناصر و سبک های جهانی ، می توانید تنظیمات گسترده سایت را به راحتی مدیریت کنید. Divi مبتدی-دوستانه و تنظیم آسان است.

۲) Astra Theme:

قالب های عکاسی Astra یک تم چند منظوره سبک وردپرس است. این قالب با ایجاد صفحه کشیدن و رها کردن بسیار عالی کار می کند تا صفحات فرود سفارشی ایجاد شود. این قالب کنترل کامل رنگ ها ، فونت ها و پس زمینه را به شما می دهد.

۳) Elegance Pro:

قالب های عکاسی Elegance Pro یک قالب وردپرس برازنده برای عکاسان ، طراحان و هنرمندان است. در بالای چارچوب Genesis StudioPress ساخته شده است.

قالب دارای طرح چیدمان مینیمالیستی با نمایش عکس های زیبا است. این قالب دارای صفحه های سفارشی برای وبلاگ ، صفحه اصلی و صفحات فرود است. Elegance Pro با استفاده از شخصی سازی کننده وردپرس با پیش نمایش زنده تنظیم می شود.

StudioPress اکنون بخشی از WP Engine است ، محبوب ترین شرکت میزبانی وردپرس مدیریت شده. در صورتی که برای میزبانی وب WP Engine برای ساخت وب سایت خود ثبت نام کنید ، می توانید این قالب و همه ۳۵+ قالب دیگر StudioPress را دریافت کنید.

۴) Ultra:

Ultra یک قلاب قدرتمند چند منظوره وردپرس است. این سایت با چندین وب سایت از پیش ساخته شده از جمله سایت نمایشی برای عکاسان ارائه می شود.

این امکان را به شما می دهد تا عکس های برجسته خود را در صفحه اصلی سفارشی به نمایش بگذارید. قالب Ultra دارای گزینه های رنگ نامحدود ، ابزارک های سفارشی و گزینه های زیبای تایپوگرافی است.

جمع بندی بهترین قالب های عکاسی برای وردپرس:

امیدوارم که شما توانسته باشید قالب مورد نظر خود را پیدا کرده باشید. این قالب ها بهترین قالب های عکاسی هستند.

امیدوارم این مقاله براتون مفید بوده باشه.

ما رو تو شتابان هاست دنبال کنید. 🙂

خروج از نسخه موبایل