نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

بهترین افزونه های امنیتی وردپرس

بهترین افزونه های امنیتی وردپرس

وردپرس محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا در جهان است. این محبوبیت همچنین آن را به گزینه ای برتر برای هکرها تبدیل می کند. وردپرس در هسته اصلی خود از امنیت فوق العاده ای برخوردار است. اما اکوسیستم گسترده پلاگین ها و تم ها، آن را در برابر مسائل امنیتی آسیب پذیر می کند. برای محافظت از وب سایت وردپرس خود در برابر این خطرات امنیتی ، همیشه استفاده از یک افزونه امنیتی وردپرس ایده خوبی است. در زیر پنج مورد از بهترین افزونه های امنیتی وردپرس را برای نصب امروز بررسی می کنیم.

در ادامه با ما در شتابان هاست همراه باشید.

چرا به افزونه های امنیتی وردپرس نیاز دارید:

وردپرس اقدامات امنیتی کاملی را در نظر گرفته است ، اما اگر می خواهید این امنیت را حتی بیشتر کنید ، می توانید از یک افزونه امنیتی استفاده کنید. شما به ویژگی های دیگری که وردپرس آن ها را ندارد دسترسی خواهید داشت ، از جمله:

مطمئناً شما می توانید بدون داشتن این موارد کنار بیایید ، اما چرا این ریسک را می کنید؟ متاسفانه بسیاری از دارندگان سایت تا دیر نشده به فکر امنیت وب سایت وردپرس خود نیستند.

هنگامی که سایت وردپرس شما به خطر افتاد ، علاوه بر اطلاع رسانی به بازدیدکنندگان و پاک کردن مشکلات ، کارهای زیادی نمی توانید انجام دهید. اما کار های زیادی وجود دارد که می توانید از رسیدن به این مرحله جلوگیری کنید.

خبر خوب این است که شما می توانید اقدامات پیشگیرانه را اعمال کنید. همه چیز با استفاده از یک افزونه امنیتی وردپرس شروع می شود.

بهترین افزونه های امنیتی وردپرس:

برای هر چیزی که مربوط به وردپرس است ، ده ها افزونه محبوب برای نصب پیدا خواهید کرد. مرور خود هر افزونه ممکن است خسته کننده باشد. برای صرفه جویی در وقت شما ، این لیست را ایجاد کردیم.

در زیر پنج افزونه برتر امنیتی وردپرس برای محافظت از سایت خود در برابر آسیب پذیری های امنیتی مشاهده خواهید کرد.

۱- All In One WP Security & Firewall:

All In One WP Security & Firewall یکی از محبوب ترین افزونه های امنیتی وردپرس است. می توانید این پلاگین را به راحتی کانفیگ کنید ، حتی اگر مهارت فنی ندارید.

این برنامه به یک داشبورد منحصر به فرد برای شما مجهز شده است تا بتوانید نظارت کنید که کدام قسمت از سایت وردپرس شما محافظت می شود و کدام یک از مناطق نیاز به بهبود دارند. قوانین امنیتی و فایروال آن به شما امکان می دهد تدریجاً اقدامات امنیتی را بدون شکستن عملکرد سایت خود اضافه کنید.

این افزونه از سایت شما در برابر حملات brute force محافظت می کند ، حساب های کاربری شما را ایمن می کند ، reCaptcha Google را اضافه می کند و حتی به شما امکان می دهد آدرس های IP خاص را در بلک لیست قرار دهید. بعلاوه ، اسکنر امنیتی داخلی در صورت تغییر پرونده در دیتابیس وردپرس ، به شما هشدار می دهد.

All In One WP Security & Firewall یک افزونه کاملا رایگان است که می توانید از اینجا دانلود کنید.

۲- iThemes Security:

iThemes Security یک افزونه امنیتی وردپرس با ویژگی های خاص است. به ترمیم آسیب پذیری های رایج وردپرس ، جلوگیری از حملات خودکار و تقویت اعتبار کاربر کمک می کند.

فقط در چند ثانیه ، این افزونه سایت شما را اسکن می کند ، آسیب پذیری ها را گزارش می دهد و سپس آنها را برطرف می کند. این کارگزاران و ربات های دردسرساز کاربر را ممنوع می کند ، در عین حال رمزهای عبور قوی را برای همه حساب ها اعمال می کند. وقتی کسی پس از تلاشهای ناموفق برای ورود به سیستم قفل شود ، اعلان های ایمیل دریافت خواهید کرد.

با نسخه Pro این افزونه امنیتی ، به احراز هویت دو عاملی ، برنامه اسکن بدافزار و انقضا رمز ورود دسترسی پیدا می کنید. ویژگی تشدید امتیاز موقت زمانی راحت است که شما نیاز دارید به مدیر پیمانکار دسترسی موقت به سایت خود بدهید زیرا گذرواژه به طور خودکار خود را تنظیم می کند. شما از پشتیبانی حرفه ای اختصاصی نیز بهره مند می شوید.

نسخه رایگان را تست کنید یا در اینجا به نسخه Pro ارتقا دهید.

۳- Wordfence Security:

Wordfence Security در محافظت از سایت شما در برابر brute force ، ارائه نظارت بر امنیت در زمان واقعی و جلوگیری از درخواست بدافزار ، بسیار عالی عمل می کند. اسکنر بدافزار پرونده های اصلی ، طرح زمینه ها و پلاگین های شما را از نظر URL های بد ، درهای پشتی ، اسپم SEO و ریدایرکت مخرب بررسی می کند.

این افزونه همچنین پرونده های اصلی شما را با مخزن WordPress.org مقایسه می کند ، یکپارچگی آنها را بررسی می کند و هر گونه تغییر در شما را گزارش می دهد. بدون ترک داشبورد می توانید یافته های دقیق امنیتی را دریافت کنید.

با ویژگی Live Traffic شما می توانید بازدیدها و تلاش های هک را در زمان واقعی کنترل کنید. حتی می توانید مهاجمان را بر اساس قوانین پیشرفته مانند دامنه IP ، نام میزبان و معرفی کننده مسدود کنید.

نسخه رایگان را از اینجا دانلود کنید ، یا می توانید نسخه پریمیوم را خریداری کنید.

۴- Sucuri Security:

افزونه Sucuri Security که توسط تیمی از کارشناسان امنیتی وردپرس ایجاد شده است ، حسابرسی فعالیت امنیتی را ارائه می دهد تا اطمینان حاصل کند که هکرها نمی توانند اطلاعات حساس شما را بدزدند.

پس از نصب ، وب سایت شما به طور خودکار از نظر فایل های آلوده یا نقاط ضعف امنیتی شناخته می شود. سپس می توانید سایت خود را بازیابی یا تعمیر کنید.

این افزونه همچنین شامل نظارت منظم وب سایت و اسکن بدافزار است. بعلاوه ، اگر سایت شما به خطر بیفتد ، این ابزار شما را در سه اقدام امنیتی پس از هک راهنمایی می کند تا سایت شما دوباره راه اندازی شود.

این افزونه را به صورت رایگان در اینجا دریافت کنید.

۵- SecuPress:

SecuPress یک افزونه سازگار با GDPR است که با اسکن بدافزار ، فایروال ها و هشدارهای امنیتی از سایت وردپرسی شما محافظت می کند. رابط بصری آن تنظیم آن را فوق العاده آسان می کند.

اسکنر امنیتی داخلی ، هرگونه مشکلی را تشخیص می دهد و سپس یک گزارش دقیق به صندوق ایمیل شما می فرستد و مراحل بعدی اقدامات شما را مشخص می کند. این افزونه امنیتی وردپرس همچنین دارای هفت ماژول امنیتی ضد افشای اطمینان از در دسترس نبودن اطلاعات حساس شما برای هکرها است.

نسخه Pro ویژگی های اضافی مانند محافظت در برابر اسپم ، پشتیبان گیری خودکار وب سایت و اسکن خودکار وب سایت را ارائه می دهد.

می توانید نسخه رایگان را از اینجا دانلود کنید یا نسخه Pro را نصب کنید.

وب سایت وردپرس خود را ایمن کنید:

امنیت وب سایت پیچیده است. این به طور مداوم در حال پیشرفت است و آنچه که یک سال پیش سایت شما را ایمن نگه داشته است ، امروز کار بزرگی نخواهد داشت.

به جای تلاش برای درک هر تهدید امنیتی ، بهترین اقدام نصب یکی از افزونه های امنیتی در سطح متخصص است که در بالا ذکر شد. اگر سایت کوچکتری دارید و تعداد زیادی بازدیدکننده ندارید ، احتمالاً می توانید با یک افزونه رایگان وردپرس آشنا شوید. اما ، هرچه سایت شما رشد می کند ، احتمالاً ایده خوبی است که به یک گزینه پولی ارتقا پیدا کرده و به بررسی یک جستجوگر امنیت وب سایت بپردازید.

با مراقبت از امنیت سایت خود ، می توانید روی موارد مهم دیگری مانند راه اندازی مشاغل آنلاین و افزایش بازدید خود تمرکز کنید.

امیدوارم این مقاله براتون مفید بوده باشه.

ما رو تو شتابان هاست دنبال کنید. 

خروج از نسخه موبایل