نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

بهترين افزونه های وردپرس برای طراحان گرافیک كدامند ؟

بهترين افزونه های وردپرس برای طراحان گرافیک كدامند ؟

اگر شما یک طراح گرافیک هستید؛ می توانید با کمک افزونه ها به بهبود برخی از عناصر سایت کمک کرده و یا حتی روند طراحی خود را آسان کنید. اگر شما یک طراح گرافیک هستید که در واقع با سایت های وردپرس کار نمی کنید ، اما در برخی از رسانه ها ، هنوز هم می توانید از مزایای اجرای یک سایت وردپرس بهره مند شوید. افزونه هایی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند یک وب سایت خیره کننده ایجاد کنید که بهترین کار شما را برای مشتریان موجود و احتمالی به نمایش بگذارد. در اين مقاله ، بهترين افزونه هاي وردپرس برای طراحان گرافیک معرفي كرده ايم. با ما در شتابان هاست دنبال كنيد.

بهترين افزونه های وردپرس برای طراحان گرافیک

تعداد زیادی افزونه مختلف در بازار وردپرس وجود دارد.

در زیر بهترين افزونه هاي وردپرس را مشاهده می کنید که می تواند زندگی و روند کار شما را به عنوان یک طراح گرافیک بهبود بخشد:

۱- Modula Image Gallery

Modula Image Gallery راهی برای افزودن گالری تصاویر به وب سایت شما فراهم می کند. به عنوان یک طراح ، این روش منحصر به فرد برای نشان دادن نمونه کارهای خلاقانه یا کمک به ایجاد گالری های تصویر بهتر برای مشتریان به شما ارائه می دهد.

با Modula Image Gallery همه گالری های ایجاد شده کاملاً پاسخگو خواهند بود. نسخه رایگان این افزونه باید برای اکثر طراحان کافی باشد ، اما یک نسخه برتر نیز در دسترس است.

با ارتقا امکان دسترسی به ویژگی هایی مانند:

Elementor Page Builder-2

از Elementor Page Builder می توانید برای ایجاد طرحی کاملاً منحصر به فرد برای سایت خود استفاده کنید ، حتی اگر نحوه کدگذاری را نمی دانید. این امر برای طراحان گرافیکی که می خواهند یک وب سایت برجسته ایجاد کنند ، اما نمی خواهند با کد امنیتی اشتباه بگیرند تا همه چیز به طور کامل کار کند ، مناسب است. افزونه Elementor اساساً سایت وردپرس شما را به یک رابط drag-and-drop تبدیل می کند ، بنابراین فقط با drag-and-drop می توانید عناصر را دقیقاً همانطور که دوست دارید مرتب کنید. افزونه طراحی وردپرس به ده ها ماژول مختلف مجهز است که می توانید برای Elementor Page Builder و ویژگی های جدید براي سایت خود انتخاب کنید.

بعلاوه ، به شما امکان می دهد بصورت بلادرنگ طراحی کنید ، بنابراین می توانید تغییرات خود را در لحظه ای که ایجاد می کنید ، مشاهده کنید و نیازی به تازه کردن صفحه ندارید. اگر می خواهید ویژگی های پیشرفته تری را نیز باز کنید ، نسخه حرفه ای این افزونه را بررسی کنید. این امکان دسترسی به ویژگی های طراحی بیشتر ، ابزارک های قابل تنظیم ، ادغام WooCommerce و موارد دیگر را فراهم می کند.

۳-Qubely

 

ویرایشگر جدید Qubely نحوه ساخت صفحات با استفاده از وردپرس را تغییر داده است. اگر شما یک طراح هستید که می خواهيد بیشتر ساخت وب سایت خود را در ویرایشگر Qubely انجام دهد ، لازم است این را بررسی کنید. کاری که Qubely انجام می دهد این است که یک جعبه ابزار طراحی را در بالای ویرایشگر موجود اضافه می کند ، محدودیت های ویرایشگر جدید را برداشته و امکانات جدیدی را برای طراحی گرافیکی در وردپرس باز می کند.

در اینجا برخی از ویژگی های اصلی این افزونه را باز می کند:

 

اگر می خواهید نوع خاصی از وب سایت را طراحی کنید ، می توانید کتابخانه بسته های ابتدایی آنها را جستجو کنید ، که طراحی های منحصر به فردی هستند که بر روی طاقچه های خاص تمرکز شده اند.

 

۴-WPtouch

WPtouch یک راه حل کامل تلفن همراه برای سایت های وردپرسی است. آخرین چیزی که شما می خواهید این است که کسی با یک دستگاه تلفن همراه به سایت شما برود و موارد را به درستی دانلود كند. اگرچه امروزه بسیاری از وب سایت ها پاسخگو هستند ، شما هنوز هم می توانید با سایت های وردپرسی به مشکل برخورد كنيد. به عنوان مثال ، بعضی اوقات ممکن است به درستی روی صفحه موبایل دانلود شوند ، اما زمان طولاني صرف خود كنند. این افزونه وردپرس به دنبال حل این مسئله با تولید نسخه موبایل سریع ، سبک و زیبا از سایت شما است.

با استفاده از این افزونه ، شما کنترل کاملی بر طراحی سایت وردپرس موبایل خود دارید. در داخل خود افزونه ، می توانید انواع مختلفی از عناصر طراحی را سفارشي کنید ، همه بدون داشتن لمس یک خط کد. اگر قبلاً از عملکرد سایت خود در صفحه موبایل راضی هستید ، ممکن است نیازی به استفاده از این افزونه نباشید. اما ، اگر متوجه شده اید که سایت شما از نظر ظاهر یا عملکرد در تلفن همراه دارای مشکلی است ، شاید ارزش آزمایش داشته باشد.

همچنین یک نسخه حرفه ای از این افزونه در دسترس است که حتی به ویژگی های بیشتری مجهز است:انتخاب تم پیشرفته برای وبلاگ ها ، مشاغل و WooCommerce

۵- WP Portfolio

اگر شما یک طراح گرافیک هستید که می خواهد کار خود را در بهترین حالت ممکن به نمایش بگذارد ، پس می خواهید از یک افزونه نمونه کارها در وردپرس استفاده کنید. یکی از بهترین افزونه WP Portfolio است. این افزونه بسیار انعطاف پذیر است و تعداد زیادی گزینه مختلف برای نمایش نمونه کارها به شما ارائه می دهد. Astra  یکی از پرفروش ترین تم های وردپرس در تمام دوران است. کیفیت یکسانی در این افزونه وجود دارد. این افزونه نه تنها به ویژگی های بسیار پیشرفته ای مجهز است ، بلکه استفاده از آن نیز بسیار آسان است. در عرض چند دقیقه می توانید نمونه کارهای خود را فعال کنید.

این برنامه مجهز به گزينه هاي پيشرفته است و از نمونه کارهای تصویری ، ویدئویی و حتی وب سایت پشتیبانی می کند.

۶- Monarch

Monarch یکی از بهترين افزونه هاي وردپرس رسانه اجتماعی موجود برای وردپرس است. بسیاری از افزونه های رسانه اجتماعی بیش از حد بهم ریخته هستند یا طرحی ندارند که به خوبی با وب سایت موجود شما مطابقت داشته باشند. این افزونه به شما امکان کنترل کامل شکل ظاهری دکمه های شبکه اجتماعی را می دهد ، چیزی که هر طراح گرافیکی می تواند از آن قدردانی کند ، همراه با شبکه های خاصی که می خواهید اضافه کنید. همچنین یک کنترل پنل قدرتمند دارد که تم ظاهر دکمه های اجتماعی شما را آسان می کند.

شما همچنین می توانید از بین تعداد انگشت شماری از مکان های مختلف از جمله:

 

چه بخواهید دکمه های رسانه اجتماعی را به وب سایت وردپرس خود اضافه کنید یا یک سایت هاست ، این افزونه ارزش بررسی دارد.

براي اطلاعات بيشتر درباره گرافيك رسانه هاي اجتماعي كليك كنيد.

 

 

۷-NextGEN Gallery

NextGEN Gallery یکی دیگر از افزونه های گالری تصاویر بسیار محبوب است. این از سال ۲۰۰۷ وجود دارد و هر ساله تقریباً ۱٫۵ میلیون دانلود مي شود! این یک افزونه بسیار قدرتمند است اما استفاده از آن بسیار آسان است. سه نوع گالری مختلف وجود دارد که می توانید ایجاد کنید ، شامل نمایش اسلایدها ، تصاویر کوچک و گالری های مرورگر تصویر.

در هر یک از این نوع گالری ها ، تعداد زیادی گزینه مختلف برای سفارش سازی پیدا خواهید کرد که می توانید اعمال کنید. چه بخواهید یک گالری تصویری از کارهای طراحی گرافیک خود ایجاد کنید یا یک گالری زیبا برای یک پروژه كاربري ایجاد کنید ، این افزونه وردپرس ارزش بررسی را دارد.

فراتر از نسخه رایگان این افزونه ، انواع پسوندهای برتر را خواهید دید که حتی ویژگی های بیشتری به شما ارائه می دهند مانند:

۸- Duplicator

بسیاری از طراحان با طراحی سهام شروع به تغییر می کنند. این شامل تنظیمات نصب وردپرس ، تنظیمات افزونه و موارد دیگر است.

افزونه Duplicator هر زمان که بخواهید وب سایت جدیدی برای یکی از كاربر های طراحی گرافیکی خود ایجاد کنید ، این فرایند را خودکار و ساده می کند. پس از نصب این افزونه ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک سایت موجود را شبیه سازی کنید ، هر زمان که یک پروژه جدید را شروع می کنید می توانید این مورد را کپی کنید.

این افزونه براي هر طراح وب ، يك امر ضروری است. طراحانی که می خواهند حتی به ویژگی های بیشتری دسترسی پیدا کنند می توانند به نسخه حرفه ای این افزونه ارتقا پیدا کنند ، این ویژگی های اضافی را به شما می دهد:

 

۹-Easy Testimonials

برخی از تم ها ، از نسخه های محلی پشتیبانی می کنند؛ اما ، اگر طرح زمینه شما اینگونه نباشد ، افزونه Easy Testimonials کاملاً ضروری خواهد بود. پس از فعال کردن این افزونه می توانید به هر بخش گسترده شده سایت خود ، توصیفات اضافه کنید. حتی می توانید آنها را در پست ها و صفحات خود قرار دهید. این افزونه وردپرس همچنین باعث می شود که تمام توصیفات شما با schema.org سازگار باشد ، بنابراین در موتورهای جستجو به درستی نمایش داده می شوند. انواع موضوعات طراحی شده به صورت حرفه ای وجود دارد که می توانید برای نمایش توصیفات خود انتخاب کنید. مطمئناً خواهید توانست موضوعی را پیدا کنید که با طراحی وب سایت شما همسو باشد.

این افزونه دارای ویژگی های اضافی مانند:

نسخه رایگان برای اکثر طراحان کافی است ، اما اگر مايل هستيد می توانید به نسخه حرفه ای این افزونه را ارتقا دهید.

با این کار می توانید به ویژگی های بیشتری مانند:

ما به شما كاربران عزيز بهترين افزونه هاي وردپرس براي طراحان گرافيك را معرفي كرده ايم. ما را در شتابان هاست دنبال كنيد.

خروج از نسخه موبایل