نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

بهترین افزونه صورتحساب برای وردپرس

بهترین افزونه صورتحساب برای وردپرس

آیا به دنبال بهترین افزونه های صورتحساب برای وردپرس هستید؟ یک افزونه فاکتور یا صورتحساب می تواند تولید خودکار فاکتورها ، جمع آوری سفارشات و مدیریت امور مالی را آسان کند.

به عنوان یک صاحب مشاغل ، مدیریت زیادی وجود دارد و فاکتورهای دستی می توانند مقدار قابل توجهی از وقت شما را بگیرند. فاکتورهای شما ممکن است هر بار متفاوت به نظر برسند ، که خیلی حرفه ای نیستند.

استفاده از یک نرم افزار صورتحساب حرفه ای به شما امکان می دهد تا تمام مراحل پرداخت صورتحساب و پرداخت را به صورت خودکار انجام دهید ، بنابراین می توانید بر روی رشد شغلی خود تمرکز کنید.

در این مقاله برخی از بهترین افزونه فاکتورهای وردپرس را برای نیازهای مختلف به اشتراک خواهیم گذاشت.

در ادامه با ما در شتابان هاست همراه باشید.

انتخاب بهترین افزونه های صورتحساب برای وردپرس:

چندین افزونه وردپرس وجود دارد که می توانید از آنها برای ایجاد فاکتورهای آنلاین و جمع آوری پرداخت از مشتریان استفاده کنید. تمام این افزونه های فاکتور وردپرس ویژگی های مختلفی را ارائه می دهند که انتخاب مناسب را برای تجارت مبتدیان دشوار می کند.

ویژگی های اصلی که شما باید در یک افزونه فاکتور خوب وردپرس به دنبال آن باشید:

پیدا کردن راه حلی که پاسخگوی تمام نیازهای صورتحساب شما باشد ، کمی دشوار خواهد بود. باید ویژگی ها را مرور کرده و راه حلی را پیدا کنید که متناسب با نیازهای صورتحساب و پرداخت شما باشد.

اجازه دهید نگاهی به بهترین گزینه های پلاگین فاکتور برای وردپرس بیندازیم.

FreshBooks:

FreshBooks یک نرم افزار حسابداری محبوب برای مشاغل کوچک است. این امکان را به شما می دهد تا با چند کلیک فاکتور حرفه ای ایجاد کنید. شما می توانید فاکتور را با اضافه کردن آرم تجاری و یادداشت شخصی سازی شده به طور کامل سفارشی کنید.

این سیستم دارای سیستم اتوماتیک برای ارسال یادآوری به مشتریان برای پرداخت های معوق است. FreshBooks همچنین کارت اعتباری مشتریان شما را به دلیل تکرار پرداخت ، شارژ می کند و اطلاعیه هایی را برای شما و مشتریان ارسال می کند.

شما می توانید ساعت و هزینه کاری خود را در فاکتورها اضافه کنید تا خرابی مناسب در پرداخت را نشان دهید. همچنین جمع آوری مالیات ، انتخاب ارز ترجیحی ، کد تخفیف و گزینه پیش پرداخت را ارائه می دهد.

Freshbooks یک پلت فرم فاکتور SaaS است که با تمام بهترین سازندگان وب سایت از جمله وردپرس کار می کند. این نرم افزار قوی ترین نرم افزار فاکتور در لیست است ، اما قیمت آنها کمی گران تر است زیرا آنها بر اساس تعداد مشتری های قابل پرداخت ، شما را شارژ می کنند.

WP Invoicing:

WP Invoaching یک افزونه صورتحساب وردپرس است. در سایت وردپرس شما اجرا می شود و می تواند در ایجاد و ارسال فاکتورها به مشتریان به شما کمک کند.

همچنین می تواند به طور خودکار مالیات را در فاکتورها مدیریت کند. این به شما کمک می کند تا ضمن اتوماسیون فرایند برای شما و مشتریان ، در وقت خود صرفه جویی کنید.

این افزونه از دروازه های پرداخت چندگانه مانند PayPal ، Stripe ، Authorize.net و موارد دیگر پشتیبانی می کند. همچنین می تواند برای تنظیم پرداخت های مکرر و تولید خودکار فاکتورها برای هر پرداخت استفاده شود.

در حالی که افزونه WP Invoaching پایه رایگان است ، باید هزینه های اضافی را بپردازید ، یا می توانید عضویت یک بسته نرم افزاری را خریداری کنید که بسیار بهتر است.

Sliced Invoices:

Slated Invoices یک افزونه صورتحساب حرفه ای برای صورتحساب با وردپرس است. این چندین قالب و طرح های از پیش ساخته شده برای تولید سریع فاکتورها. همچنین می توانید فاکتورهای سفارشی را با آرم و متن خود ایجاد کنید ، بنابراین می توانید نقل قول ها را مستقیماً به مشتریان ارسال کنید.

این دستگاه با سیستم گزارشگری همراه است تا تمام فاکتورها و نقل قول های خود را در یک مکان مدیریت کند. فاکتورهای بریده شده آماده ترجمه است که به شما امکان می دهد فاکتورها را به زبان مشتریان خود ارسال کنید. این برنامه همچنین شامل موارد اضافی برای فاکتورهای PDF ، پرداختهای مکرر ، فاکتورهای سپرده و موارد دیگر است.

Slide Invoices یک افزونه رایگان است ، اما باید هزینه های اضافی را بپردازید ، یا می توانید یک عضویت بسته نرم افزاری را خریداری کنید که بسیار بهتر است.

امیدوارم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

ما را در شتابان هاست دنبال کنید.

خروج از نسخه موبایل