نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

بهترین افزونه های دایرکتوری تجاری وردپرس

بهترین افزونه های دایرکتوری تجاری وردپرس

آیا به دنبال بهترین افزونه های دایرکتوری تجاری برای وردپرس هستید؟

یک دایرکتوری کسب‌وکار به کاربران کمک می‌کند که ارائه دهندگان خدمات را در یک موقعیت یا مقوله خاص کشف کنند.
در عین حال، به این شرکت‌ها کمک می‌کند تا مشتریان و فرصت‌ها را پیدا کنند.
به عنوان یک صاحب وب سایت، شما حتی می توانید با فروش لیست های پرداخت شده در فهرست کسب و کار خود ، به صورت آنلاین کسب درآمد کنید.
در این مقاله، ما برخی از بهترین متصل شونده‌های شاخه کسب‌وکار وردپرس را انتخاب کرده‌ایم تا در راهنمایی شما در استفاده بهینه از وقت و سرمایه تان کمکی کرده باشیم.
در ادامه با ما در شتابان هاست همراه باشید.

بهترین افزونه های دایرکتوری تجاری وردپرس:

یک افزونه دایرکتوری تجاری به شما امکان می دهد تا به راحتی لیستی از مشاغل سازمان یافته بر اساس مکان ، دسته و سایر پارامترها ایجاد کنید.

دایرکتوری های تجاری به کاربران کمک می کنند تا ضمن ارتباط با مشتریان و مشاغل دیگر ، فروشندگان جدید را پیدا کنند.

بر خلاف جستجوی گوگل ، یک دایرکتوری کسب و کار از لیست های موقت با توضیحات ، بررسی ها و عکس ها تشکیل شده است که این باعث می شود آنها برای کاربرانی که به دنبال مشاغل خاص هستند مفید واقع شوند.

آیا شما به دنبال یک افزونه دایرکتوری تجاری هستید که به شما امکان دهد همه کارها را انجام دهید؟ در این مقاله ما همچنین افزونه های دایرکتوری کسب و کار را مشخص خواهیم کرد که به کاربران شما امکان می دهد لیست ها ، مطالب ارسالی و گزینه های جستجو را ادغام کنند.

حال بیایید نگاهی به برخی از بهترین افزونه های کسب و کار در وردپرس که می توانید از آنها استفاده کنید ، بیاندازیم.

۱) Formidable Form

Formidable Forms یکی از بهترین افزونه های سازنده فرم وردپرس در بازار است. این امکان را به شما می دهد تا فرم های پیشرفته ایجاد کرده و آنها را به وب سایت خود اضافه کنید.

با استفاده از نمودار فهرست املاک و مستغلات، شما می‌توانید یک فرم ایجاد کنید که کاربران از آن برای ارسال ورودی‌های خود به دایرکتوری شما استفاده کنند. سپس می‌توانید فهرست دایرکتوری کسب‌وکار در یک صفحه وردپرس را نمایش دهید.

این نرم افزار ویژگی ها و قابلیت های بیشتری را به فهرست کسب و کار وردپرس شما اضافه می کند. فرم های قابل ارتقاء کاملاً از MailChimp ، PayPal ، WPML و WooCommerce پشتیبانی می کنند.

۲) افزونه دایرکتوری تجاری یا Business Directory

افزونه Business Directory یک افزونه وردپرس رایگان برای ایجاد یک فهرست ساده تجاری است. این برنامه دارای ویژگی های اساسی مورد نیاز برای اجرای یک فهرست وب مانند زمینه های فرم قابل تنظیم ، پذیرش پرداخت برای لیست ها و غیره است.

این امکان را به شما می دهد تا  دسته ها و برچسب ها را مرتب کنید ، ورودی های برجسته را ایجاد کنید و فرم های ورود را شخصی سازی کنید.

اگر می خواهید به ویژگی های یشتری دسترسی پیدا کنید ، نسخه دیگری نیز وجود دارد که ویژگی های جدیدی شامل چندین ماژول ، پشتیبانی از Google Maps ، رتبه بندی کاربر ، جستجوی کد پستی ، بارگذاری پرونده و موارد دیگری را ارائه می کند.

۳) Connections Business Directory

Connections یک افزونه قدرتمند دایرکتوری تجاری برای وردپرس است. این افزونه با مجموعه ای از فیلدهای سفارشی همراه است که می تواند برای ایجاد تقریباً هر نوع فهرست وب استفاده شود. در تنظیمات حریم خصوصی ، شما یا کاربران خود می توانید سطح حریم خصوصی را برای قسمتهای سفارشی خاص مانند شماره تلفنهای تجاری یا پیامهای داخلی تنظیم کنید.

نمایش دایرکتوری شما در front-end بسیار آسان است. شما باید یک shortcode ساده را به صفحه راهنمای خود اضافه کنید. این کار با گزینه‌های گسترده برای سفارشی کردن ظاهر دایرکتوری کسب‌وکار شما، shortcodes سفارشی ارائه می‌کند.

افزونه Connections همچنین با پشتیبانی از قالب ارائه می شود ، به طوری که می توانید یک طرح برای لیست های خود را از قالب های از پیش ساخته شده دایرکتوری انتخاب کنید.

۴) GeoDirectory

همانطور که از نام این سایت پیداست ، GeoDirectory به شما امکان می دهد یک دایرکتوری تجاری مبتنی بر مکان مانند Yelp ، TripAdvisor ، YellowPages و غیره ایجاد کنید با استفاده از یک رابط کاربری ساده ، کاربران شما می توانند لیست هایی را به دایرکتوری ارسال کنند. این لیست ها یا ورودی ها روی نقشه مشخص شده اند و کاربران شما می توانند مکان ها ، مشاغل ، محله ها و غیره را جستجو کنند.

می توانید با فروش لیست فهرستی از دایرکتوری وب سایت خود به کسب سود بپردازید. GeoDirectory همچنین به شما امکان نمایش لیست رویدادها ، ایجاد دایرکتوری هایی دارای چندین مکان و افزودن درگاه های پرداخت را می دهد.

۵) Name Directory

Name Directory یکی دیگر از افزونه های رایگان دایرکتوری وردپرس است. این امکان را به شما می دهد تا یک فهرست دایرکتوری تجاری یا شخصی را به راحتی ایجاد کنید. با استفاده از گزینه های پیکربندی ، می توانید یک طرح بندی را انتخاب کرده و عملکرد افزونه را شخصی سازی کنید.

این برنامه از کد کوتاه برای نمایش لیست دایرکتوری ها در یک پست یا صفحه وردپرس پشتیبانی می کند.  شما می توانید ورودی ها را برای نشان دادن لیست های جدید در بالای صفحه مرتب کنید ، که این کار به این ورودی ها اجازه می دهد که در معرض دید بیشتری قرار بگیرند.

 

امیدواریم این مقاله به شما در یافتن بهترین افزونه های دایرکتوری وردپرس کمک کند.
خروج از نسخه موبایل