نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

بهترین افزونه پخش کننده صوتی وردپرس

بهترین افزونه پخش کننده صوتی وردپرس

نوازندگان ، پادکست ها ، نویسندگان و وبلاگ نویسان تنها برخی از حرفه هایی هستند که برای کمک به توزیع محتوای خود به صدا متکی هستند. تجربه صوتی ، نحوه تعامل مخاطبان شما با نام تجاری شما را افزایش می دهد؛ صدای پویا توجه شنوندگان شما را جلب می کند. شما به یک پخش کننده صوتی پاسخگو نیاز دارید که از ایجاد لیست پخش ، طراحی مناسب برای موبایل و چندین ویژگی پخش پشتیبانی کند. در این مقاله ما بهترین افزونه پخش کننده صوتی وردپرس را به شما کاربران عزیز معرفی خواهیم کرد؛ در ادامه با ما در شتابان هاست همراه باشید.

۱- AudioIgniter

صدا نقش مهمی در ارتباط بازدیدکنندگان با وب سایت شما دارد؛ می تواند ابزاری اساسی برای گسترش دسترسی سایت شما به افراد بیشتر باشد. اریک کارکوواک ، یک طراح وب حرفه ای از سال ۱۹۹۶ ، نظرات خود را ارائه می دهد:

“وقتی صحبت از در دسترس قرار دادن محتوا می کنیم ، صدا همیشه نقش بالقوه ای دارد. به عنوان مثال ، وب سایت هایی که خواندن صوتی متن چاپ شده را امکان پذیر می کنند می توانند به کاربرانی که کم بینا هستند کمک کنند. ”

AudioIgniter ایجاد لیست پخش موسیقی و جاسازی آنها در سایت وردپرس را برای شما آسان می کند. این فرآیند فقط چند دقیقه طول می کشد و شما می توانید از قابلیت استاندارد آپلود رسانه وردپرس استفاده کنید.

این افزونه صوتی وردپرس لیست های پخش نامحدود ، طرح پاسخگو و تنظیمات انعطاف پذیر را در هر لیست پخش ارائه می دهد.

۲- Music Player for WooCommerce

 

تحقیقات نشان می دهد که “متوسط بزرگسالان ایالات متحده بیشتر از گوش دادن به رادیو در سال ۲۰۲۱ زمان بیشتری را به گوش دادن به صدای دیجیتال اختصاص خواهد داد.” برای مارک ها ، این فرصتی است که می توانید با تولید محتوای صوتی با کیفیت بالا ، مستقیماً به مخاطبان خود پاسخ دهید.

Music Player برای WooCommerce یک پخش کننده صوتی را ارائه می دهد که از چندین قالب از جمله OGA ، MP3 ، WAV و WMA پشتیبانی می کند. با استفاده از یک ابزارک ، می توانید لیست پخش خود را در نوارهای کناری و صفحات Elementor وارد کنید. تنظیمات ویجت به شما امکان می دهد عنوان ، طرح لیست پخش و گزینه های پیمایش را تغییر دهید.

 

این افزونه صوتی تنظیمات جهانی را برای انتخاب محل پخش موسیقی خود ، قرار دادن پخش کننده های موسیقی در صفحه سبد خرید شما و گروه بندی پخش کننده های موسیقی برای خرید فراهم می کند. همچنین برای پیگیری فروش با Google Analytics ادغام می شود.

۳- Compact WP Audio Player

Compact WP Audio Player یک افزونه ترکیبی HTML5 و Flash است که از قالب های فایل MP3 و OGG پشتیبانی می کند. پخش کننده صوتی روی همه مرورگرهای اصلی کار می کند و از یک کد کوتاه ساده برای جاسازی در هر پست یا صفحه استفاده می کند

به دلیل تطبیق پذیری آن ، شما کنترل فایل های صوتی خود را حفظ می کنید. شما می توانید تصمیم بگیرید که چه زمان و چگونه صوت خود را برای بازدیدکنندگان وب سایت نمایش دهید.

به یاد داشته باشید: اپل و گوگل می توانند پادکست شما را در هر زمان ، به طور تصادفی یا غیر از کتابخانه خود حذف کنند. هنگامی که پادکست خود را در وب سایت وردپرس خود میزبانی می کنید ، همیشه کنترل محتوای صوتی خود را حفظ می کنید. این افزونه همچنین پیش نمایش های صوتی را برای بازدید کنندگان شما ارائه می دهد. گزینه پخش خودکار برای پخش فایلها بلافاصله پس از دانلود صفحه در دسترس است.

۴- Cue

Cue یک پخش کننده صوتی برای ایجاد لیست پخش نامحدود است. این برنامه بصورت یکپارچه با مدیر رسانه وردپرس شما ادغام می شود ، بنابراین می توانید صدا و تصاویر را بدون هیچ زحمتی انتخاب کنید. علاوه بر این ، با این افزونه می توانید تصویر پس زمینه پخش کننده را سفارشی کنید و از آثار هنری سفارشی برای هر آهنگ استفاده کنید.

نسخه برتر ویژگی های مفیدتری را ارائه می دهد ، از جمله اطلاعاتی در مورد نحوه تعامل بازدیدکنندگان با موضوعات صوتی و جدید شما برای تغییر ظاهر پخش کننده. همچنین یک ویژگی برای بازدیدکنندگان وجود دارد که می توانند هنگام مرور کل سایت شما ، به صدای شما گوش دهند.

۵- MP3 Music Player by Sonaar

استفاده از صدا را به عنوان پیشرفت در وب سایت خود ، به جای جذابیت اصلی برای بازدیدکنندگان خود ، در نظر بگیرید. افراد به طور متفاوتی اطلاعات را یاد می گیرند و جذب سایت شما می شوند. صدا باید انواع دیگر رسانه ها را همراهی کند. جولی دورانته ، یکی از همکاران شرکت هولدکام ، به وی تخصص می دهد:

“صدا وقتی که بخشی از چیز دیگری باشد بهترین کار را می کند ، نه وقتی که فقط آنجاست. افزودن فیلم ها ، تصاویر ، انیمیشن ها یا متن هایی که می توانند مکمل صدا باشند ، راهی عالی برای تعاملی تر کردن محتوا است. ”

MP3 Music Player توسط Sonaar ابزاری انعطاف پذیر است که با اکثر قالب ها سازگار است. شما می توانید آلبوم های صوتی نامحدود ایجاد کنید ، پخش کننده های صوتی را با استفاده از block Gutenburg تعبیه کنید و انواع مختلف رنگ را برای ابزارک MP3 خود انتخاب کنید.

۶٫ CP Media Player

اکنون بیش از هر زمان دیگری زمان تولید و تبلیغ پادکست برند شما است. Infinite Dial 2020 دریافت که “۵۵٪ از مردم ایالات متحده حداقل یک بار به پادکست گوش داده اند.”

CP Media Player هر دو یک پخش کننده صوتی و تصویری است که می توانید در هر نقطه از وب سایت خود منتشر کنید. از انواع فایل های صوتی و تصویری از جمله MP4 ، OGG ، MP3 و WAV پشتیبانی می کند. همچنین چندین پوسته برای تنظیم با طراحی فعلی سایت شما ارائه می دهد. این افزونه پاسخگو وردپرس در چندین مرورگر وب مانند Firefox ، Chrome و Safari در دسترس است. بازدید کنندگان شما همچنین می توانند به فایل های صوتی دستگاه های تلفن همراه خود گوش دهند.

نسخه Pro به شما امکان می دهد فایل ها را از پخش کننده خود بفروشید و یک گزارش فروش برای پیگیری خریدها به شما ارائه می دهد.

۷- Html5 Audio Player

اکثر وب سایت ها از صدا استفاده می کنند. شما می خواهید ارزیابی کنید که آیا صدا متناسب با متن و لحن سایت شما است.

“صوتی که برای افزایش تجربه کاربری یک سایت سرگرم کننده با هدف کودکان ایجاد شده برای یک برنامه وب مالی مناسب نخواهد بود. خلق و خوی شخصی را که از [وب سایت] شما استفاده می کند تصور کنید و اطمینان حاصل کنید که لحن خود را به درستی انتخاب کنید. ”

Html5 Audio Player یک افزونه با کاربرد آسان برای پخش فایل های صوتی MP3 ، WAV و OGG است. می توانید پخش کننده صوتی را در یک پست ، صفحه ، منطقه ویجت یا قالب وردپرس قرار دهید.

ما را در شتابان هاست دنبال کنید.

خروج از نسخه موبایل