نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

چند افزونه برتر رسانه های اجتماعی برای وردپرس

چند افزونه برتر رسانه های اجتماعی برای وردپرس

آیا به دنبال بهترین افزونه های رسانه های اجتماعی برای سایت وردپرس خود هستید؟ افزونه های رسانه های اجتماعی آنقدر زیاد است که انتخاب بهترین افزونه برای مبتدیان بسیار سخت می شود. در این مقاله ما برخی از بهترین افزونه های رسانه های اجتماعی را برای وردپرس به شما نشان خواهیم داد که می توانید بلافاصله نصب کنید.

در افزونه رسانه اجتماعی وردپرس به دنبال چه چیزی بگردید؟

مشکل اصلی اکثر افزونه های رسانه های اجتماعی برای وردپرس عملکرد است. از آنجایی که این افزونه ها باید صفحات و اسکریپت های اضافی را دانلود کنند ، اغلب وب سایت شما را کند می کنند. باید تعادل بین ویژگی ها و عملکرد سایت وردپرس خود پیدا کنید. افزونه رسانه های اجتماعی با بسیاری از ویژگی ها می تواند در صورت کند کردن وب سایت شما و تأثیر گذاشتن بر تجربه کاربر ، کمتر مفید واقع شود.

در مرحله بعد ، باید تصمیم بگیرید که کدام شبکه های اجتماعی برجسته تر در وب سایت شما نمایش داده می شود. اضافه کردن گزینه های کمتر می تواند درهم و برهمی را کاهش داده و تجربه کاربری بهتری را ارائه دهد.

بسیاری از افزونه های رسانه های اجتماعی به شما امکان می دهند تا نمادهای اجتماعی را در نوار کناری ، زیر مقاله ، قبل از مقاله و غیره نشان دهید. شما باید تصمیم بگیرید که چگونه می خواهید آنها را در سایت خود نمایش دهید و آیا این افزونه از آن گزینه پشتیبانی می کند.

با گفتن این مطلب ، اجازه دهید نگاهی به برخی از بهترین افزونه های رسانه های اجتماعی برای وردپرس بیندازیم.

۱-Shared Counts:

 

 

Shared Counts یک افزونه رسانه ای اجتماعی سریع و آسان برای وردپرس است. این مجموعه با تعداد محدودی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی همراه است: Facebook، Twitter، Google+، Stumbleupon، Pinterest، Yummly و LinkedIn.

چندین سبک دکمه وجود دارد ، و شما می توانید مکانی را برای نشان دادن دکمه (قبل یا بعد از محتوا یا دستی) انتخاب کنید. همچنین می توانید برای انواع پست های سفارشی آن را فعال کنید.

این افزونه سعی می کند برای هر شبکه تعداد سهم های اجتماعی را بدست آورد. همچنین می توانید فقط تعداد کل سهام را در همه شبکه ها نشان دهید.

۲-Sassy Social Share:

 

 

Sassy Social Share یک افزونه رسانه ای اجتماعی آسان برای وردپرس است که دارای گزینه های مختلفی است. این برنامه با پشتیبانی از بسیاری از وب سایت های مختلف رسانه های اجتماعی همراه است و می توانید دکمه هایی در محتوای ارسال و همچنین یک منوی اجتماعی شناور چسبناک اضافه کنید.

همچنین از ویژگی شمارش اجتماعی نیز پشتیبانی می کند. با این حال ، مانند بسیاری از افزونه های رسانه های اجتماعی ، برای بازیابی این آمار ، شما باید از یک سرویس شخص ثالث استفاده کنید.

در مورد سبک های آیکون ، این افزونه دارای سه سبک اصلی است: دکمه های گرد ، مربع یا مستطیل. می توانید گزینه های موقعیت یابی را در تنظیمات افزونه برای نوارهای اجتماعی استاندارد و شناور تنظیم کنید.

۳-AddtoAny:

 

 

افزونه AddtoAny ابزاری برای اشتراک اجتماعی است که به عنوان افزونه وردپرس نیز موجود است. این برنامه بسیاری از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ، میله های مشترک و شناور استاندارد و یک منوی اشتراک گذاری جهانی را ارائه می دهد.

این می تواند بدون ایجاد یک حساب ، تعداد سهم اجتماعی را نشان دهد و ادغام Google Analytics را ارائه می دهد. AddtoAny در مقایسه با سایر ابزارهای مشابه که دکمه های اشتراک گذاری جهانی جهانی را ارائه می دهند ، اثر کمتری در عملکرد دارد.

۴-WordPress to Buffer:

 

 

بافر یک ابزار محبوب شبکه های اجتماعی است که به شما امکان می دهد تا پست های خود را در فیس بوک ، توییتر ، لینکدین و غیره برنامه ریزی کنید ، افزونه WordPress to Buffer به شما امکان می دهد تا به صورت خودکار پست های جدیدی را به حساب Buffer خود اضافه کنید تا در پروفایل رسانه های اجتماعی شما به اشتراک گذاشته شود.

۵-Simple Social Icons:

 

 

همانطور که از نام این سایت می گوید ، آیکن های ساده اجتماعی آیکون های شبکه های اجتماعی را در یک ویجت نوار کناری نمایش می دهند. می توانید رنگ ها را انتخاب کرده و سپس آدرس های URL برای حساب های شبکه های اجتماعی مورد نظر خود را وارد کنید.

این تعداد محدودی از سیستم عامل های شبکه های اجتماعی را پوشش می دهد که مهمترین و محبوب ترین خدمات را پوشش می دهد. استفاده از آن بسیار آسان است و کمترین تأثیر را بر عملکرد دارد.

امیدواریم از این مقاله بهره لازم را برده و برای شما مفید بوده باشد. نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

ما را در شتابان هاست دنبال کنید.

خروج از نسخه موبایل