نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

بهترین ابزار های تست سرعت سایت

آیا می خواهید یک تست سرعت وب سایت انجام دهید؟ بیشتر مبتدیان نمی دانند از کجا شروع کنند و در آزمون سرعت وب سایت خود به دنبال چه چیزی باشند. در این مقاله ، ما به شما نشان می دهیم که چگونه به درستی آزمایش سرعت وب سایت را انجام دهید و بهترین ابزار برای انجام تست سرعت وب سایت ها را با شما آشنا کنیم. در ادامه با ما در شتابان هاست همراه باشید.

بهترین ابزار برای اجرای تست سرعت وب سایت:

بسیاری از ابزارهای تست سرعت و پرداخت سریع وب سایت رایگان و پولی که می توانید از آنها استفاده کنید وجود دارد. هر یک از آنها ویژگی های بسیار جالبی دارند که آنها را متمایز می کند.

لازم نیست وب سایت خود را فقط با یک ابزار آزمایش کنید. می توانید از چندین ابزار استفاده کرده و چندین آزمایش را کامل انجام دهید.

با این حال ، ما به کاربران توصیه می کنیم فقط برای بهبود عملکرد وب سایت خود از این ابزارها استفاده کنند. تلاش برای دستیابی به یک درجه یا نمره کامل از این ابزارها ، اغلب در دنیای واقعی بسیار دشوار و کاملاً غیرممکن است.

هدف شما باید ارتقاء سرعت بارگذاری صفحه برای کاربران خود باشد تا آنها بتوانند از یک تجربه کاربری سریعتر و مداوم در وب سایت شما لذت ببرند.

با گفتن این مطلب ، بهتر است به بهترین ابزارها برای انجام تست سرعت وب سایت نگاهی بیندازیم.

۱) IsItWP Website Speed Test Tool:

ابزار تست سرعت وب سایت رایگان IsItWP مبتدی ترین ابزار تست سرعت وب سایت است. این امکان را به شما می دهد تا به سرعت عملکرد وب سایت خود را بررسی کنید ، چندین آزمایش را اجرا کنید و نتایج را به بررسی کنید تا دریابید که وب سایت شما کند شده است یا خیر.

شما همچنین پیشنهادات بهبود منظمی را مرتب می کنید. برای دیدن مراحلی که می توانید برای رفع مشکلات عملکرد انجام دهید ، می توانید بر روی هر دسته کلیک کنید. این وب سایت همچنین مانیتورینگ به موقع سرور و سایر ابزارهای مفید را برای صاحبان وب سایت ارائه می دهد.

۲) Pingdom:

Pingdom یکی از محبوب ترین ابزار نظارت بر عملکرد وب سایت است. استفاده از آن آسان است و به شما امکان می دهد مکانهای مختلف جغرافیایی را برای اجرای یک تست که واقعاً مفید است انتخاب کنید.

نتایج با شرح ساده و قابل درک ارائه می شود ، که در ادامه گزارش مفصلی ارائه می شود. شما در صورت بارگیری ، پیشنهادات بهبود عملکرد را در منابع بالا و فردی دریافت می کنید.

۳) Google Pagespeed Insights:

Google Pagespeed Insights ابزاری برای نظارت بر عملکرد وب سایت است که توسط Google ایجاد شده است. این گزارشات عملکرد وب سایت را برای نمایش های تلفن همراه و دسک تاپ به شما می دهد. می توانید بین این گزارش ها جابجا شوید و مواردی را پیدا کنید که بین هر دو گزارش مشترک است و بعضی از مواردی که گوگل توصیه می کند را درست کنید.

همچنین توصیه های مفصلی را برای هر مشکل دریافت می کنید ، که برای توسعه دهندگان مفید است. با این حال ، خود این ابزار برای افراد مبتدی و غیر توسعه دهنده کمی آزار دهنده است.

این تست های سرعت در سئو کردن سایت به شما کمک زیادی می کنند.

امیدوارم این مقاله براتون مفید بوده باشه.

ما رو تو شتابان هاست دنبال کنید. 🙂

خروج از نسخه موبایل