نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

بهترین پلتفرم ها برای فروش محصولات دیجیتال

آیا می خواهید محصولات دیجیتال را بصورت آنلاین بفروشید؟ شاید قصد دارید کتابهای الکترونیکی ، دوره های آنلاین ، نرم افزار یا چیزهای دیگر را بطور کامل ایجاد کنید. صرف نظر از اینکه کدام نوع محصول دیجیتالی را ایجاد می کنید ، برای فروش محصولات دیجیتالی خود و تحویل آنها به مشتریان ، به پلتفرم آسان برای استفاده نیاز خواهید داشت.

در این مقاله بهترین پلتفرم های فروش محصولات دیجیتال را بصورت آنلاین به اشتراک خواهیم گذاشت. با مرور آنها ، ما جوانب و منافع آنها را توضیح خواهیم داد تا به شما در انتخاب بهترین گزینه برای نیازهایتان کمک کنیم. در ادامه با ما در شتابان هاست همراه باشید.

چرا برای فروش محصولات دیجیتال به یک پلتفرم نیاز دارید؟

اگر در حال فروش یک محصول واحد هستید ، احتمالاً می توانید با استفاده از Stripe یا PayPal ، فرم تماس با خود ایجاد کرده و پرداخت کارت اعتباری را بپذیرید.

با این حال ، اگر شما در حال فروش چندین محصول هستید و به یک روش کارآمد برای دسترسی کاربران به دانلود نیاز دارید ، پس برای فروش محصولات دیجیتال به یک پلتفرم مناسب نیاز دارید.

این سیستم عامل ها تمام ویژگی هایی را که برای توسعه تجارت آنلاین خود نیاز دارید ، از جمله:

اجازه دهید نگاهی به برخی از بهترین سیستم عامل ها برای فروش محصولات دیجیتالی و قابل دانلود آنلاین بیندازیم.

MemberPress:

MemberPress بهترین افزونه عضویت WordPress است. این امکان را به شما می دهد تا اشتراک ها را بفروشید و دسترسی به قسمت های مختلف وب سایت خود را به راحتی کنترل کنید.

شما می توانید برای محصولات دیجیتالی یا قابل دانلود خود مشترکانی ایجاد کنید ، بنابراین مشتریان می توانند پس از خرید عضویت ، از حساب های خود به آنها دسترسی پیدا کنند.

WooCommerce:

WooCommerce بهترین پلتفرم تجارت الکترونیک در جهان است. این یک افزونه رایگان وردپرس است و می توانید از آن برای فروش محصولات فیزیکی و دیجیتال استفاده کنید.

LearnDash:

LearnDash بهترین افزونه LMS (سیستم مدیریت یادگیری) برای افزونه وردپرس است. این امکان را به شما می دهد تا دوره های آنلاین را به راحتی در وب سایت خود بفروشید.

Easy Digital Downloads:

دانلود آسان دیجیتال آنچه را که از این نام انتظار دارید انجام می دهد. این امکان را به شما می دهد که دانلود های دیجیتالی را از سایت خود بفروشید. باز هم ، این یک افزونه WordPress است ، بنابراین به یک نام دامنه و میزبانی وب نیاز دارید.

Restrict Content Pro:

Restrict Content Pro  نسخه پرداخت شده از افزونه Restrict Content است. این افزونه عضویت WordPress است که توسط همان تیم ساخته شده است و در پشت Easy Digital Downloads قرار دارد.

امیدوارم این مقاله براتون مفید بوده باشه.

ما رو تو شتابان هاست دنبال کنید. 🙂

خروج از نسخه موبایل