نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

بهترین سایت ها برای پیدا کردن لوگو برای سایت وردپرس

بهترین سایت ها برای پیدا کردن لوگو برای سایت وردپرس

آیا می خواهید برای وب سایت وردپرس خود یک لوگو سفارشی دریافت کنید؟ یک لوگو سفارشی به ایجاد برند شما کمک می کند و وب سایت شما را از سایت های دیگر جدا می کند. در این مقاله ، ما برخی از بهترین مکان ها را برای گرفتن لوگو سفارشی برای وب سایت خود در یک بودجه اندک به شما نشان خواهیم داد.

در ادامه با ما در شتابان هاست همراه باشید.

چرا باید یک لوگو سفارشی دریافت کنید؟

لوگو ها تصاویر نماینده ای هستند که توسط مشاغل و سازمان ها مورد استفاده قرار می گیرد. آنها نمایشی بصری از شغل ، ارزش ها و رسالت سازمان را نشان می دهند. آنها همچنین در مشاهده مشتری از یک برند نقش مهمی ایفا می کنند. به مارک های بزرگ با نام های بزرگ نگاه کنید ، احتمال وجود دارد که بتوانید اکثر لوگو های آنها را به راحتی تشخیص دهید. شناخت برند به شما کمک می کند تا اضافه کاری اعتماد و وفاداری مشتری را جلب کنید.

بیشتر تم های وردپرس دارای گزینه آپلود لوگو سفارشی است. این لوگو همچنین می تواند به عنوان نماد سایت یا فاویکون مورد استفاده قرار گیرد. اکنون مشکل این است که همه ما طراحان گرافیک نیستیم. می توانید با استفاده از برنامه های ویرایش تصویر ، سعی کنید یک لوگو دلخواه ایجاد کنید ، اما ممکن است حرفه ای به نظر نرسد.

اگر می خواهید یک تصویر حرفه ای برای نام تجاری خود داشته باشید ، به شما کمک می کند تا شخصی را برای ایجاد لوگو دلخواه خود برای وب سایت خود استخدام کنید. اجازه دهید نگاهی به برخی از بهترین مکان ها برای دریافت لوگوی سفارشی وردپرس در بودجه بیندازیم.

۹۹designs:

۹۹designs یک بازار مسابقه طراحی با جامعه بزرگی از طراحان است. به عنوان واسطه ای بین شما و طراحان عمل می کند.

وقتی سفارش می دهید ، ۹۹designs آن را به طراحانی پیشنهاد می کند که طرح خود را ارائه می دهند. شما می توانید طرحی را که دوست دارید بیشتر انتخاب کنید و تنها به آن طراح پرداخت می شود. این به شما مزیت می دهد از ایده های مختلف لوگوهای سفارشی از طراحان با پس زمینه های مختلف و سطح مهارت استفاده کنید.

Logojoy:

آیا می خواهید لوگو دلخواه خود را بسازید؟ Logojoy آسان برای استفاده ، DIY ، سازنده لوگو برای غیر طراحان است. برخلاف سایر ابزارهای طراحی گرافیکی مبتنی بر وب ، Logojoy از هوش مصنوعی و الگوریتم های یادگیری پیشرفته برای ایجاد لوگو درست مانند یک طراح استفاده می کند.

جادوگر ساده Logojoy به شما کمک می کند تا رنگ ها ، تصاویر و کلمات خود را برای توصیف شغل خود انتخاب کنید. پس از آن طرحهایی تولید می کند که به خوبی کاردستی و حرفه ای به نظر می رسند.

برنامه های قیمت گذاری آنها از ۲۰ دلار برای لوگو با وضوح پایین شروع می شود. برنامه های قیمت گذاری بالاتر شما را به پرونده های با وضوح بالا ، پشتیبانی از تلفن ، پالت رنگ ، دستورالعمل های برند و موارد دیگر تبدیل می کند.

Dribble:

Dribble یک انجمن آنلاین از طراحان و هنرمندان است. برای طراحان گرافیک حرفه ای ، هنرمندان و تصویرگرانی که در آن آثار خود را به اشتراک می گذارند ، به عنوان Pinterest فکر کنید و سایر کاربران می توانند آن را دوست داشته ، مورد علاقه خود را دوباره به اشتراک بگذارند.

دریبل فقط منبع الهام بخش نیست. همچنین به عنوان یک بستر برای استخدام طراحان برای کارهای آزاد عمل می کند. می توانید طراحان را مرور کنید ، نمونه کارهای آنها را بررسی کنید و برای استخدام آنها مستقیماً با آنها تماس بگیرید.

هزینه شغل در واقع به فریلنسر شما نزدیک است ، تخصص و سطح مهارت آنها بستگی دارد. Dribble ممکن است مکانی برای یافتن ارزانترین لوگو سفارشی برای وب سایت شما نباشد ، اما می تواند به شما در دریافت کیفیت بسیار بهتر کمک کند.

Fiverr:

Fiverr یکی از بزرگترین انجمن آنلاین آزاد در سراسر جهان است. با توجه به رقابت بین فریلنسرها ، می توانید یک طراح را استخدام کنید تا یک طرح لوگو با هزینه بسیار کمتری نسبت به جاهای دیگر ایجاد کند.

انجمن Fiverr بر اساس بازخورد مشتری سازماندهی می شود. مترجمان آزاد با بازخورد مثبت بیشتر تمایل دارند تا هزینه های بیشتری را نسبت به مترجمان آزاد که هنوز بررسی کافی ندارند بررسی کنند.

در حالی که این لوگو ممکن است تنها به چند دلار هزینه داشته باشد ، مهم است بدانید که اغلب این فریلنسرها از الگوهای لوگو با ترفندهای جزئی استفاده می کنند.

Upwork:

مشابه با Fiverr ، Upwork یک انجمن آنلاین از فریلنسرها ، کارآفرینان و طراحان است. این امکان را به شما می دهد تا شغل خود را ارسال کنید و پیشنهادهایی را از مترجمان دریافت کنید. سپس می توانید آن فریلنسرها را مرور کنید ، با آنها مصاحبه کنید و شخصی را که می خواهید با آن کار کنید استخدام کنید.

Upwork دارای یک جامعه قدرتمند و با ابزارهای غربالگری هم برای آزادکاران و هم برای مشتریان است. فریلنسرها می توانند برای اثبات مهارت و مهارت خود در آزمون های آنلاین شرکت کنند. Upwork همچنین روشهای مختلف پرداخت ، فاکتورها را ارائه می دهد و به مشتریان این امکان را می دهد که فقط هزینه کار مورد تایید خود را بپردازند.

امیدوارم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

ما را در شتابان هاست دنبال کنید.

خروج از نسخه موبایل