نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

بهترین افزونه های PDF برای وردپرس

بهترین افزونه های PDF برای وردپرس

آیا می خواهید فایل های PDF را به سایت وردپرس خود اضافه کنید؟ به طور پیش فرض ، وردپرس نمی تواند فایل های PDF را در پست ها یا صفحات ایجاد و یا جاسازی کند. اما همانطور که در این مقاله به آن اشاره کردیم یکی از راه های افزودن فایل PDF به وب سایت استفاده از افزونه است. در این مقاله ما برخی از بهترین افزونه های PDF را برای وردپرس انتخاب کرده ایم تا به شما معرفی کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

PDF Viewer:

 

 

PDF Viewer به شما امکان می دهد تا فایلهای PDF را در پست ها و صفحات وردپرس خود نمایش دهید. با استفاده از اسکریپت PDF.js Mozilla ، اسناد PDF را به زیبایی با ابزارهایی برای پیمایش ، جستجو ، پرش بین صفحات ، چاپ و دانلود فایل های PDF به زیبایی ارائه می دهد.

WP Advanced PDF:

 

 

افزونه WP Advanced PDF به شما امکان می دهد تا پست ها و صفحات شما را با فرمت PDF بارگیری کنند. می توانید بارگیری PDF را برای همه کاربران یا فقط برای کاربران ثبت نام شده فعال کنید. می توانید از فونت های سفارشی ، آرم استفاده کنید و حتی یک علامت علامت را به پرونده های PDF خود اضافه کنید.

PDF & Print by BestWebSoft:

 

 

همانطور که از نام آن پیداست ، این افزونه دکمه بارگیری و چاپ PDF را به پست ها ، صفحات و انواع پست های سفارشی شما اضافه می کند. می توانید عنوان وب سایت ، تصویر برجسته ، سبک های دلخواه و قلم ها را اضافه کنید. این افزونه همچنین می تواند کد های کوتاه را هنگام تولید PDF یا ایجاد نسخه دوستانه چاپگر اجرا کند.

PDF Image Generator:

 

 

PDF Image Generator یک تصویر جلد برای فایلهای PDF ایجاد می کند که در پست های وردپرس برای بارگیری اضافه می کنید. این افزونه می تواند با استفاده از اولین صفحه در PDF یا تصویر برجسته ، این تصویر جلد را ایجاد کند. سپس نماد بارگیری ، تصویر کوچک مربوط به فایل PDF را نشان می دهد.

برای اینکه این افزونه کار کند ارائه دهنده میزبان وردپرس شما باید ImageMagick و GhostScript را روی سرور خود نصب کند.

امیدواریم از این مقاله بهره لازم را برده و برای شما مفید بوده باشد. نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

ما را در شتابان هاست دنبال کنید.

خروج از نسخه موبایل