نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

بهترین ابزارهای جستجو کلمه کلیدی برای SEO

آیا به دنبال بهترین ابزارهای تحقیق در مورد کلمه کلیدی برای SEO هستید؟ تحقیقات در مورد کلمات کلیدی برای رشد ترافیک سایت شما بسیار مهم است. به شما کمک می کند تا محتوای کاملی را برای افزایش ترافیک جستجوی ارگانیک خود بنویسید.

چالش این است که پیدا کردن ابزار تحقیق مناسب برای کلمات کلیدی می تواند مشکل باشد ، به خصوص اگر شما نسبتاً در زمینه SEO تازه وارد باشید.

در این مقاله ، ما بهترین ابزار تحقیق کلمه کلیدی را که متخصصان برای رشد ترافیک وب سایت خود استفاده می کنند ، به اشتراک خواهیم گذاشت.

در اذامه با ما در شتابان هاست همراه باشید.

ابزار جستجو کلمه کلیدی چیست؟

یک ابزار تحقیق برای کلمات کلیدی به شما کمک می کند ایده های موضوعی را جستجو کنید که افراد در موتورهای جستجو مانند Google جستجو می کنند.

این به شما کمک می کند ایده های محتوایی را که مشتریان خود به دنبال آن هستند پیدا کنید. سپس می توانید استراتژی محتوا خود را برای پوشش دادن آن مباحث در پست های وبلاگ و صفحات فرود خود برنامه ریزی کنید.

ابزارهای تحقیق در مورد کلمات کلیدی همچنین به شما کمک می کنند کلمات کلیدی را که رقبای شما در بالای رتبه شما قرار دارند را پیدا کنید. سپس می توانید محتوای خود را برای هدف قرار دادن آن کلمات کلیدی و سرقت ترافیک آنها بهبود بخشید.

بیایید به بهترین ابزارهای تحقیق در مورد کلید واژه برای SEO که می توانید استفاده کنید نگاهی بیندازیم.

 

۱) SEMrush:

SEMrush یک مجموعه کامل SEO با تمام ابزارهایی است که برای انجام تحقیقات کلمات کلیدی مورد نیاز است.

با استفاده از ابزار Overview Keyword ، می توانید یک کلمه کلیدی را تایپ کرده و از همه چیزهایی که باید بدانید تصویر کامل بگیرید. از نظر محبوبیت در حال رشد است.

می توانید لیست مفیدی از کلمات کلیدی مشابه دیگری که ممکن است بخواهید از آنها استفاده کنید را همراه با لیستی از نتایج جستجوی ارگانیک مشاهده کنید تا بتوانید دریابید که رقبای شما برای این کلمه کلیدی کجا رتبه بندی می کنند. همچنین می توانید از Google Ads استفاده کنید که از آن کلید واژه استفاده می کند.

۲) AnswerThePublic:

AnswerThePublic کمی متفاوت از سایر ابزارهای تحقیق دیگر درباره کلمات کلیدی کار می کند و نتایج را با قالب بصری زیبا ارائه می دهد (اگرچه می توانید آنها را در یک لیست مشاهده کنید و یک پرونده CSV از نتایج را بارگیری کنید).

اگر تازه با تحقیق SEO و کلمات کلیدی شروع کرده اید ، این یک ابزار عالی برای امتحان کردن است ، زیرا شما حتی برای استفاده از آن نیازی به ایجاد حساب کاربری ندارید. کافی است کلمه کلیدی خود را تایپ کرده و به آنچه می آید نگاهی بیندازید.

نتایج کلمه کلیدی از AnswerThePublic مبتنی بر ویژگی های پیشنهادی خودکار Google و Bing است. برای جستجوی آن در Google می توانید روی هر یک از این کلمات کلیدی کلیک کنید ، و در یک برگه جدید باز می شود.

۳) Google Keyword Planner:

برنامه کلیدی Google واقعاً برای استفاده تبلیغ کننده هایی که می خواهند تبلیغات خود را در Google اجرا کنند ، طراحی شده است. با این حال هنوز یک ابزار مفید برای SEO است و استفاده از آن رایگان است.

برای دسترسی به آن ، به یک حساب Google Ads نیاز دارید. اگر قبلاً آن را ندارید ، لازم است یکی از آنها را ایجاد کنید و جزئیات پرداخت خود را وارد کنید ، اما نیازی به اجرای یک کمپین فعال یا پرداخت هزینه دیگری نیست.

هنگامی که از طریق حساب Google Ads خود به برنامه Keyword Planner دسترسی پیدا کردید ، می توانید هر کلمه کلیدی را تایپ کنید و داده ها را برای (تقریباً) تعداد ماهانه جستجوهای آن مشاهده کنید. همچنین لیست طولانی از ایده های کلمات کلیدی مرتبط را مشاهده خواهید کرد که از طریق آنها پیمایش یا بارگیری می شود.

امیدوارم این مقاله براتون مفید بوده باشه.

ما رو تو شتابان هاست دنبال کنید. 🙂

خروج از نسخه موبایل