نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

بهترین سایت ها طراحی لوگو رایگان

آیا به دنبال بهترین طراحی لوگو رایگان برای ایجاد یک لوگو جدید برای تجارت خود هستید؟ خواه یک وب سایت کوچک تجاری یا یک وبلاگ را راه اندازی کرده اید ، می خواهید مانند یک حرفه ای به نظر برسید. این یعنی داشتن یک لوگو عالی که متناسب با نام تجاری شما باشد ، اما اگر یک طراح گرافیک نباشید ، این کار می تواند یک چالش باشد.

در این مقاله ، ما بهترین طراحان لوگو رایگان را به شما نشان خواهیم داد که می توانید بدون ایجاد مهارت در طراحی ، یک لوگو حرفه ای بسازید. در ادامه با ما در شتابان هاست همراه باشید.

چرا به یک لوگو عالی احتیاج دارید؟

برای  ایجاد یک هویت تجاری برای تجارت ، وبلاگ یا مارک شخصی شما به یک لوگو عالی نیاز دارید. شما می توانید از آن در وب سایت ، حساب های رسانه های اجتماعی ، خبرنامه ایمیل و کارت های ویزیت استفاده کنید. این کمک می کند تا مشتریان شما تجارت شما را با هویت بصری شناسایی و ارتباط بگیرند.

در یک دنیای ایده آل ، به یک طراح حرفه ای پرداخت می کنید تا یک لوگو برای شما ایجاد کند. اما وقتی با هزینه های دیگر برای ساختن یک وب سایت مواجه هستید ، ممکن است به یک گزینه لوگو ارزان تر یا حتی رایگان نیاز داشته باشید.

استفاده از لوگو ساز جایگزین بسیار خوبی برای استخدام یک شرکت طراحی برای تولید یک لوگو سفارشی برای وب سایت شما است.

هر یک از سازندگان لوگو زیر استفاده رایگان دارند. توجه داشته باشید که برای دانلود و نگه داشتن لوگو پیشنهادی ، باید هزینه پرداخت کنید.

بهترین سایت ها طراحی لوگو:

سایت طراحی لوگو Tailor Brands’ Logo Maker:

برندهای Tailor یک سازنده لوگو رایگان ارائه می دهد که استفاده از آن فوق العاده آسان است. شما به سادگی نام تجاری خود را تایپ می کنید و (به صورت اختیاری) برچسب خود را انتخاب می کنید ، برای انتخاب چند گزینه کلیک می کنید ، سپس بعد از چند ثانیه لوگو ایجاد می شود.

سایت طراحی لوگو Looka’s Logo Maker:

روند ایجاد لوگو Looka تقریباً مشابه روند Tailor Brands است. برای ایجاد لوگو خود ، نام شرکت خود را تایپ می کنید ، نوع شرکت را انتخاب می کنید و سپس به Looka بگویید که چه سبک هایی را دوست دارید.

با استفاده از Looka ، باید سه رنگ و نمادی را انتخاب کنید که فکر می کنید نام تجاری شما متناسب باشد. اگر اهمیتی نداشته باشید ، می توانید از این مرحله صرف نظر کنید.

همانند سازنده لوگو Tailor Brands ، برای مشاهده لوگو های خود باید وارد شوید یا یک حساب کاربری ایجاد کنید. می توانید گزینه های زیادی را انتخاب کنید و گزینه ای را که می خواهید سفارشی کنید انتخاب کنید.

سایت طراحی لوگو Constant Contact’s Logo Maker:

سازنده لوگو Constant Contact با سرعت فوق العاده ای برای شروع کار است. فقط نام تجاری خود را تایپ کنید و شش گزینه برای شما ارائه می دهد. اگر هیچ یک از این موارد را دوست ندارید ، برای دیدن دامنه بزرگتر ، روی “More” کلیک کنید.

امیدوارم این مقاله براتون مفید بوده باشه.

ما رو تو شتابان هاست دنبال کنید. 🙂

خروج از نسخه موبایل