نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

افزونه backupbuddy و آموزش کار با آن

افزونه backupbuddy و آموزش کار با آن

آیا به دنبال یک افزونه بک آپ قابل اعتماد برای سایت وردپرس خود هستید؟ چه یک وبلاگ شخصی کوچک یا یک وب سایت شغلی دارید ، توصیه می کنیم یک راه حل بک آپ گیری خودکار را برای سایت وردپرس خود تنظیم کنید. در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که چگونه محتوای وردپرس خود را با BackupBuddy ایمن نگه دارید. در ادامه با ما همراه باشید.

چرا برای سایت خود به افزونه پشتیبان گیری از وردپرس احتیاج دارید؟

تمام وب سایت های اینترنتی در معرض تهدیدات امنیتی قرار دارند. هر وب سایت می تواند در برابر هکرها ، از بین رفتن داده ها یا بلایای سرور قرار گیرد. اولین قدم برای محافظت از خود در برابر چنین بلایا با اجرای یک راه حل خودکار بک آپ است.

درست مانند کامپیوتر خود ، می توانید از وب سایت خود بک آپ تهیه کرده و آن ها را در مکان های جداگانه ای نگهداری کنید. این کار به شما امکان می دهد وب سایت خود را در صورت نیاز به راحتی بازیابی کنید.

اگر به طور مرتب وب سایت خود را به روز نمی کنید. احتمالاً می توانید یک نسخه بک آپ از پایگاه داده دستی تهیه کرده و فایل های وردپرس خود را دانلود کنید. با این حال ، اگر به طور مرتب سایت خود را به روز می کنید ، ممکن نیست همیشه بک آپ تهیه کنید.

این جایی است که BackupBuddy وارد می شود. این یک افزونه پبک آپ گیری از وردپرس است که به شما امکان می دهد بطور خودکار از سایت وردپرس خود نسخه بک آپ تهیه کنید. و آنها را در چندین مکان از راه دور مانند سرویس ذخیره سازی ابری ، کامپیوتر ، سرور FTP و غیره ذخیره کنید.

آموزش کار با افزونه BackupBuddy:

تهیه نسخه بک آپ برنامه ریزی شده با BackupBuddy:

به سادگی از BackupBuddy » Backup بروید تا نسخه بک آپ تهیه کنید.

 

 

ابتدا باید یک آدرس ایمیل ارائه دهید. اینجاست که BackupBuddy اعلان های ایمیل و ایمیل های پشتیبان را برای شما ارسال می کند.

در مرحله بعد باید رمزعبور تهیه کنید. در صورت انتقال سایت وردپرس خود به سرور یا میزبان جدید با استفاده از BackupBuddy از این رمز عبور استفاده خواهد شد.

پس از تنظیم گذرواژه ، باید انتخاب کنید که از کجا نسخه بک آپ تهیه کنید.

تعدادی گزینه وجود دارد. می توانید از سایر گزینه ها ، نسخه بک آپ وردپرس خود را در Dropbox ، Google Drive ، Amazon S3 ، BackupBuddy’s Stash ذخیره کنید.

 

 

در آخر اینکه ، باید چند مرتبه بخواهید نسخه بک آپ تهیه کنید. می توانید بصورت پشتیبان تهیه کنید و به صورت پشتیبان از پایگاه داده روزانه ، یک نسخه پشتیبان تهیه کامل ماهانه یا هفتگی تهیه کنید.

برای ادامه روی دکمه Save Settings کلیک کنید.

BackupBuddy اکنون صفحه پروفایل نسخه بک آپ را نشان می دهد. برای ایجاد اولین نسخه پشتیبان خود می توانید بر روی بانک اطلاعاتی یا پروفایل کامل پشتیبان کلیک کنید.

 

 

از آنجا که قبلاً پشتیبان گیری ایجاد نکرده اید ، توصیه می کنیم روی نمایه پشتیبان کامل کلیک کنید.

مطمئن شوید که کادر کنار گزینه ‘Send to remote destination as part of backup process’ بررسی شده است. با این کار می توانید یکی از مقصدی را که قبلاً اضافه کرده اید انتخاب کنید.

 

 

BackupBuddy شروع به ایجاد پرونده های بک آپ شما خواهد کرد. شما قادر خواهید بود تا پیشرفت بک آپ گیری را مشاهده کنید. پس از اتمام ، پیام موفقیت آمیز مشاهده خواهید کرد.

امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده و از آن بهره لازم را برده باشید.

نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید. ما را در شتابان هاست دنبال کنید.

خروج از نسخه موبایل