نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

ادمین بک آپ در دایرکت ادمین

Backup admin in the Direct Admin

به عنوان یک ادمین و یا مدیر هاستینگ، شما باید نسخه پشتیبان از کل سرور داشته باشید تا در صورت بروز مشکلات احتمالی بر روی سرور بتوانید از نسخه پشتیبان استفاده نمایید. ما در این مطلب به شما همراهان عزیز شتابان هاست ادمین بک آپ در دایرکت ادمین را آموزش می دهیم. ما را همراهی کنید.

برای ادمین بک آپ در دایرکت ادمین مراحل زیر را طی نمایید:

مرحله ۱: با دسترسی ادمین وارد پنل Direct Admin شوید.

مرحله ۲: وارد قسمت Admin Backup/Transfer  شوید.

 

 

مرحله ۳: در این صفحه ، شما پنج بخش مختلف را مشاهده خواهید کرد که تنظیمات مربوط به نوع Backup و … در آن وجود دارد:

 

 

who : در این بخش شما مشخص می کنید که از کدام یوزر باید Backup تهیه شود.

 When : در این بخش شما باید تایم Backup را مشخص کنید که با انتخاب گزینه Now می‌توان درخواست Backup در این لحظه را بدهید و در گزینه Cron Schedule می‌توان گرفتن Backup در زمانی که مشخص می کنید را تنظیم نمود.

Where : در قدم سوم باید محل ذخیره سازی بکاپ را مشخص کنید. در صورت انتخاب گزینه Local شما می‌توانید فایل پشتیبان خود را در هارد سرور خود ذخیره نمایید. اما در صورتی که نیاز دارید فایل‌ها در سرور دیگری با استفاده از پروتکل FTP ذخیره گردد باید تنظیمات مربوط به FTP را به صورت کامل در قسمت مشخص شده تنظیم کنید.

What : در آخرین بخش از تنظیمات ادمین بک اپ ، Data مورد نیاز برای Backup مشخص خواهد شد که نسبت به نیاز خود آنها را تنظیم کنید.

مرحله ۴: در نهایت و پس از تنظیم تمام گزینه‌های مورد نیاز ، بر روی Submit کلیک کنید تا عملیات تهیه نسخه پشتیبان شروع شود.

به همین راحتی می توانید از کل سرور نسخه پشتیبان تهیه کنید. امیدواریم از این مقاله بهره لازم را برده باشید.

ما را در شتابان هاست دنبال کنید.

خروج از نسخه موبایل