نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

به روزرسانی خودکار وردپرس

به روزرسانی خودکار وردپرس

یکی از اصول اولیه اجرای یک وب سایت وردپرس دانستن چگونگی و زمان به روزرسانی فایل های اصلی ، افزونه ها و تم های موجود در آن است. در گذشته به روزرسانی وردپرس ، اگرچه هنوز هم نسبتاً آسان است ، اما آسانی بیشتری نسبت به امروز داشت.

از زمان انتشار وردپرس ۳٫۷ به روزرسانی های خودکار برای نسخه های جزئی و امنیتی استاندارد شده است. هم اکنون نیز بدون دریافت سرپرست سایت هر کاری امکان دریافت به روزرسانی های اصلی امکان پذیر است. یک سود غیرقابل انکار با این حال ، به روزرسانی های خودکار برای وردپرس راه حل مناسبی برای همه نیست.

در پست امروز می خواهم به فعال کردن به روزرسانی های خودکار وردپرس و همچنین نشان دادن نحوه پیکربندی آنها برای متناسب با نیازهایتان ، به شما توصیه کنم.

نکات مثبت و منفی آپدیت خودکار در وردپرس:

مزایای به روزرسانی های اتوماتیک کاملاً واضح به نظر می رسد. با روشی پایدار و ایمن. بنابراین در مورد سناریوهای منفی بالقوه بروزرسانی های خودکار برای وردپرس چه می توان گفت؟

در اصل ، اگر شما به یکی از گروه های زیر رسیدید ، ممکن است بخواهید به روزرسانی های خودکار را خاموش کنید:

۱- اگر در هسته وردپرس سفارشی سازی کرده اید. هرگونه بروزرسانی خودکار در آن پرونده های اصلی ، این تنظیمات را نادیده گرفته و پاک می کند.

۲- اگر سایت شما به تم ها / افزونه های شخص ثالث بستگی دارد تا به درستی کار کنند. شما نمی خواهید خطر بروزرسانی سایت خود را فراتر از سازگاری با تم و افزونه های خود انجام دهید ، در نتیجه این موارد خراب می شوند. این می تواند منجر به چیزی به اندازه خفیف (اما آزار دهنده و غیرحرفه ای) شود زیرا ویژگی ها / عملکردها را می شکنند و یا به درستی نمایش می دهند. یا در بدترین حالت ، کل سایت شما پایین می رود و این برای کسی جالب نیست.

نحوه غیرفعال کردن به روزرسانی های خودکار برای وردپرس:

بنابراین بیایید بگوییم شما در یکی از آن دو گروه قرار گرفتید و می خواهید آپدیت های خودکار وردپرس را غیرفعال کنید. برای این کار باید فایل wpconfig.php خود را به صورت دستی ویرایش کنید یا از یک افزونه استفاده کنید. در این بخش روش دستی را پوشش خواهم.

برای غیرفعال کردن دستی به روزرسانی های اتوماتیک برای وردپرس تنها کاری که باید انجام دهید اینست که خط کد زیر را به پرونده wp-config.php خود اضافه کنید:

define( 'WP_AUTO_UPDATE_CORE', false );

در حالی که با این کار به روزرسانی های خودکار وردپرس غیرفعال می شود ، وقتی نسخه جدید در دسترس است ، هنوز به شما اطلاع می دهید. بنابراین نیازی نیست که نگران این موضوع باشید که منجر به بروزرسانی در مورد آن نمی شود.

نحوه فعال سازی بروزرسانی های خودکار برای وردپرس:

حالا بیایید بگوییم که شما در هیچ یک از دو گروهی که در بالا به آنها اشاره کردم قرار ندارید. شما یک تنظیمات بسیار اساسی با تم و افزونه هایی دارید که همیشه به روز می شوند و با آخرین نسخه وردپرس سازگار هستند. در مورد شما ، به روزرسانی های خودکار ، حتی عمده ، ایده آل هستند.

برای فعال کردن دستی به روزرسانی های خودکار برای وردپرس تنها کاری که باید انجام دهید اینست که خط کد زیر را به پرونده wp-config.php خود اضافه کنید:

define( 'WP_AUTO_UPDATE_CORE', true );

این کار همه به روزرسانی های اصلی را فعال می کند. با این حال ، برخی از افراد ممکن است بخواهند ساختهای شبانه و به روزرسانی های توسعه را شامل نشوند – فقط تغییرات مهم امنیتی ، جزئی و اساسی. برای غیرفعال کردن این موارد ، کد بیت زیر را در پرونده function.php خود اضافه کنید.

add_filter( 'allow_dev_auto_core_updates', '__return_false' );

به روزرسانی خودکار وردپرس با افزونه:

خوب ، بنابراین بدون شک راه حل دستی برای بسیاری از شما بدون مشکل خواهد بود. با این حال ، من می دانم که همه راحت نیستند که فایلهای نصب شده در وردپرس را ویرایش کنند – حتی اگر فقط در یک خط کد قرار بگیرد. مشکلی نیست. یکی از توسعه دهندگان اصلی وردپرس یک افزونه عالی عالی به نام Advanced Automatic Updates را فقط برای شما ایجاد کرده است.

با چند کلیک می توانید نسخه اصلی و یا نسخه های جزئی را به صورت خودکار وردپرس را به روز کنید. همچنین می توانید افزونه ها و مضامین خود را به صورت خودکار بروزرسانی کنید. با این حال ، ویژگی بروزرسانی تم فقط برای مضامین به دست آمده از طریق سایت رسمی وردپرس در WordPress.org کار می کند. اگر اقدام به خرید شخص ثالث کرده اید ، باید تم را به صورت دستی به روز کنید.

امیدواریم از این مقاله بهره لازم را برده و برای شما مفید بوده باشد. نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

ما را در شتابان هاست دنبال کنید.

خروج از نسخه موبایل