نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

کاربرد Service Manager در WHM

کاربرد Service Manager در WHM

شاید برخی از شما همراهان عزیز در پنل WHM با گزینه Service Manager مواجه شده باشید ولی کارآیی و نحوه استفاده از این ابزار را نمی دانید. ما در این مقاله به شما همراهان عزیز کاربرد Service Manager در WHM را آموزش می دهیم. ما را برای یادگیری کاربرد Service Manager در WHM همراهی کنید.

کاربرد Service Manager در WHM:

این رابط خدمات سرور شما را لیست می کند و به شما امکان می دهد آنها را فعال و نظارت کنید.

برخی از امکانات این ابزار:

(tailwatchd (TailWatch Drivers:

APNSPush: این درایور هنگام ورود mail جدید به دستگاههای iOS اطلاع می دهد.

ChkServd: این درایور سرویس هایی را که در پیکربندی سرویس مدیر تنظیم کرده اید، نظارت می کند.

Eximstats: این درایور آمار mail های Exim را دنبال می کند. درایور Eximstats گزارش های پهنای باند ایمیل را حفظ می کند، استفاده از ایمیل را محدود می کند و داده های سیستم گزارش تحویل نامه پستی را جمع می کند.

JailManager: این درایور با استفاده از برنامه jailhell هایی که از EXPERIMENTAL: Jail Apache Virtual Hosts استفاده می کند، با استفاده از گزینه mod_ruid2 و cPanelails jailshell در رابط تنظیمات (WHM >> Home >> Server Configuration >> Tweak Settings) استفاده می کند. درایور JailManager فرمت jailhell هر کاربر را با سیستم فایلهای ریشه به روز می کند.

MailHealth: این درایور مشكلات مربوط به خدمات نامه Dovecot را بر روی نامه نامه نظارت می كند.

ModSecLog: این درایور گزارش حسابرسی ModSecurity urity را تجزیه کرده و اطلاعات را در پایگاه داده modsec ذخیره می کند.

RecentAuthedMailIpTracker: این درایور آدرسهای IP را برای جلسات تأیید شده اخیر IMAP و POP3 ردیابی می کند.

cPBandwd: این درایور سیاهه های مربوط به پهنای باند را برای خدمات پست الکترونیکی IMAP و POP3 تولید می کند.

Service daemons:

PHP-FPM service for Apache: این Daemon عملکرد برنامه های داخلی مبتنی بر PHP EasyApache 4 را بهبود می بخشد.

PHP-FPM service for cPanel Daemons: این Daemon عملکرد برنامه های داخلی مبتنی بر PHP را که با cPanel & WHM حمل می شوند ، بهبود می بخشد ، مانند:

cPanel DAV Daemon: این Daemon مجموعه ای از پسوندهای HTTP را قادر می سازد که به کاربران امکان می دهد وب سایت های خود را از راه دور مدیریت کنند.

cPanel Greylisting Daemon: این Daemon Greylisting را مدیریت می کند، خدماتی که سرور شما را در برابر هرزنامه از منبعی که سرور شما آن را نمی شناسد محافظت می کند. برای اطلاعات بیشتر، مستندات Greylisting ما را بخوانید.

cPHulk Daemon: این Daemon cPHulk Brute Force Protection را مدیریت می کند، خدماتی که سرور شما را در مقابل هرزنامه از منابعی که سرور شما تشخیص نمی دهد، مدیریت می کند.

cPanel DNS Admin Cache: گزینه dnsadmin به عنوان یک شبح مستقل اجرا می شود. این باعث افزایش سرعت می شود، اما باعث افزایش استفاده از حافظه می شود. اگر می خواهید از چندین فرآیند dnsadmin برای اقدامات مرتبط با منطقه استفاده کنید، این گزینه را انتخاب کنید.

Exim Mail Server: مبحث سرور پست الکترونیکی SMTP بخشی از سرور نامه شماست که نامه را ارسال و دریافت می کند. توصیه می کنیم این ویژگی را برای اکثر سرورها نظارت و فعال کنید.

و…

امیدواریم از این مقاله بهره لازم را برده و برای شما مفید بوده باشد. نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

خروج از نسخه موبایل