نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

مشاهده وضعیت انتقال سرور در WHM

مشاهده وضعیت انتقال سرور در WHM

شاید بعضی از شما همراهان عزیز در پنل WHM با گزینه Review Transfers and Restores مواجه شده باشید ولی کارآیی و نحوه استفاده از این ابزار را نمی دانید پس ما رو همراهی کنید تا با نحوه استفاده از این ابزار اَشنا بشید. این ابزار برای مشاهده وضعیت انتقال سرور مورد استفاده قرار می گیرد.

مشاهده وضعیت انتقال سرور در WHM:

شما برای مشاهده وضعیت انتقال سرور باید از ابزار Review Transfers and Restores استفاده کنید. ما در ادامه طریقه استفاده از این ابزار را به شما توضیح می دهیم.

کاربرد Review Transfers and Restores در WHM:

این رابط به شما امکان می دهد تا انتقال سرور خود را مرور کرده و سیاهه های مربوط را بازیابی کنید. این ابزار انتقال هایی را که از سیستم فعلی استفاده می کنند در بخش Transfer Session Logs نمایش می دهد. رابط نمایش انتقال هایی که از WHM’s Restore a Backup Full cpmove File interface استفاده می کنند در بخش Legacy Transfer Logs می باشد.

The xferdebug touch file:

اگر نمی توانید مشکلات نقل و انتقالات خود را از طریق گزارش استاندارد انتقال و بازیابی اطلاعات مشاهده کنید، xferdebug touch file را برای انتقال اضافی و بازگرداندن اسناد ورود به سیستم تشخیصی اجرا کنید.

Session information:

Session: شناسه session ID.

Initiator: روندی که انتقال را آغاز کرد.

Source Host: نام میزبان سرور که از آن سیستم اکانت را انتقال داده است.

Start Time: زمان شروع جلسه انتقال با زمان جهانی (UTC)، با فرمت YYYY-MM-DD hh: mm: ss.

End Time: زمان پایان جلسه انتقال با زمان جهانی (UTC)، با فرمت YYYY-MM-DD hh: mm: ss.

Actions: می توانید اقدامات زیر را انجام دهید:

بررسی – رابط انتقال اکانت را برای یک انتقال کامل یا یک رابط بازیابی اکانت برای بازگردانی کامل بررسی کنید. رابط summary شامل پیوندهایی به پرونده های انتقال و بازیابی است.

مشاهده – پرونده ورود به سیستم را برای انتقال یا بازگردانی در انتظار یا در حال بررسی مشاهده کنید. این گزینه می تواند به شما در تشخیص و حل مشکلات کمک کند.

لغو – انتقال در حال تعلیق را لغو کنید یا بازیابی کنید.

امیدواریم از این مقاله بهره لازم را برده و برای شما مفید بوده باشد. نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

خروج از نسخه موبایل