نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

افزونه Aparat for WordPress برای وردپرس

افزونه Aparat for WordPress در وردپرس

شاید شما در سایت خود ویدیو به نمایش می گذارید و می خواهید این ویدیو ها را به اشتراک بگذارید. شما برای انجام این کار به افزونه وردپرسی نیاز دارید. پیشنهاد ما نصب افزونه Aparat for WordPress است. شما با این افزونه می توانید این ویدیو ها را در آپارات به اشتراک بگذارید تا کسانی که از سایت آپارات استفاده می کنند ویدیو شما را مشاهده کنند. ما در این مطلب به شما همراهان عزیز شتابان هاست نحوه نصب این افزونه در وردپرس را آموزش می دهیم. ما را همراهی کنید.

برای نصب افزونه Aparat for WordPress در وردپرس مراحل زیر را طی کنید:

ابتدا وارد سیستم مدیریت محتوای وردپرس خود شوید.

سپس از قسمت افزونه ها وارد بخش افزودن شوید.

بعد از وارد شدن به این بخش عبارت Aparat for WordPress را در کادر جست و جو وارد کنید. بعد از نمایش افزونه زیر را نصب و فعال کنید.

 

 

بعد از نصب و فعال کردن این افزونه وارد آن شوید تا تغییرات مورد نظر را اعمال کنید:

 

 

طول تصویر: در این قسمت می توانید مشخص کنید ویدیو شما با چه اندازه ای نمایش داده شود.

طول تصویر: در این تصویر شما درصد وضوح تصویر را مشخص کنید.

تصویر دلخواه: در این قسمت آدرسی که می خواهید در آپارات نمایش داده شود را وارد کنید. توجه داشته باشید آدرس را طوری وارد کنید که بعدا مشکل ایجاد نکند.

در نهایت تنظیمات را ذخیره کرده و به مسیر نمایش> ابزارک‌ها مراجعه کرده و بر روی ابزارک آپارات برای وردپرس کلیک کرده و در  مکان مورد نظر قرار دهید. سپس اطلاعات مربوط به ابزارک را در آن وارد کنید.

با نصب این افزونه در نوشته های شما می توانید که گزینه آپارات را مشاهده کنید. به همین راحتی می توانید این افزونه را نصب کنید.

امیدواریم از این مقاله بهره لازم را برده باشید.

ما را در شتابان هاست دنبال کنید.

خروج از نسخه موبایل