نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

معرفی آنتی ویروس برای WHM و Cpanel

معرفی آنتی ویروس برای WHM و Cpanel

آنتی ویروس یک نرم افزار کامپیوتری است. وظیفه آن مانع شدن از ورود ویروس به سیستم و یا کامپیوتر است و همینطور تشخیص دادن ویروس ها و مقابله با آن ها. این نرم افزار از سیستم در برابر تهدیدات دیگر محافظت می کند. این مقاله در مورد آنتی ویروس cPanel / WHM توضیح می دهد. در ادامه با ما همراه باشید تا به شما عزیزان و همراهان عزیز یکی از بهترین آنتی ویروس ها را برای WHM و Cpanel معرفی کنیم.

ClamAV:

ClamAV یا (Clam AntiVirus) یک نرم افزار رایگان ، متن باز و کراس اوور است. از این نرم افزار برای تشخیص بسیاری از انواع نرم افزارهای مخرب از جمله ویروس ها استفاده می شود.

یکی از کاربردهای اصلی آن در سرورهای پست الکترونیکی به عنوان اسکنر ویروس پست الکترونیکی سمت سرور است و شامل تعدادی از برنامه های کاربردی مانند یک اسکنر خط فرمان ، به روزرسانی خودکار پایگاه داده ، و یک Daemon چند رشته ای مقیاس پذیر است که در یک موتور آنتی ویروس از یک منبع مشترک اجرا می شود. ClamAV و بروزرسانی های آن هم بدون هزینه و کاملا ساخته شده اند.

ClamAV بصورت پیش فرض با GUI همراه نیست. بنابراین می توان از آن در Terminal استفاده کرد و به دلیل اینکه یک نرم افزار منبع باز است به راحتی نصب می شود. فقط کافی است ClamAV را جستجو کرده و آن را نصب کنید.

این آنتی ویروس در سیستم عامل های مبتنی بر eComStation بر روی Linux ، BSD ، macOS ، OpenVMS ، Windows ، eComStation در دسترس و قابل استفاده است.

مزایا و نکات مثبت ClamAV:

امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده و از آن بهره لازم را برده باشید. نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

ما را در شتابان هاست دنبال کنید.

خروج از نسخه موبایل