نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

۸ راه برای حل خطای http وردپرس

حل خطای http در وردپرس

خطای وردپرسی http

روزانه بیسیاری از شما دوستان عزیز هنگام اپلود عکس با خطای http مواجه می شوید. دلایل این امر در چیست. مثلا ممکن است که پس از انتقال هاست به وجود بیاد یا موارد دیگر! به گونه ای که نمی توانید تشخیص دهید مشکل از کجا حل میشود. در این مقاله به موضوع حل خطای http وردپرس پرداختیم. ما را همراهی کنید.

خطای http وردپرس نیز راه حل هایی متعددی دارد که می توان هر کدام از آن ها را بررسی کنیم تا مشکل را برطرف کرد. ما به شما ۸ مورد از راه حل های این خطا را به شما می گوییم و امیدواریم که با این مراحل مشکل برطرف شود.

در بعضی مواقع شما در روز یک بار با این مشکل مواجه می شوید اما جلوی عملکرد شما را نمی گیرد و شما می توانید که به کار خود ادامه دهید.

اما این خطا را هر چه سریعتر به مدیر هاستینگ خود اطلاع دهید.

 

راه حل های خطای http:

مرحله ۱: اندازه ی تصویر مورد نظر را کاهش دهید! مثلا معقول نیست که تصویری در سایز ۲۰۰۰ در ۱۵۰۰ بارگذاری کنید! اگر عرض باکس محتوایی شما ۷۰۰ پیکسل است شما نمی توانید چنین اندازه هایی را به کار ببرید. یعنی نباید اندازه ی تصویر بزرگتر از عرض بخش محتوا باشد.

مرحله ۲: چنانچه این مشکل پس از نصب افزونه ای به وجود آمد، حتما آن را غیر فعال کنید. زیرا بعضی از افزونه ها باعث به وجود آمدن خطای وردپرس http می شوند.

مرحله ۳: حافظه ی پی اچ پی را افزایش دهید! قطعه کد زیر را در فایل wp-config.php اضافه کنید:

define('WP_MEMORY_LIMIT', '64M')

چنانچه این دستور عمل نکرد یعنی هاست شما اجازه ی دسترسی به چنین امکانی را نمی دهد و حافظه ی محدودی را در نظر گرفته است. می توانید با پشتیبان هاست صحبت کنید!

مرحله ۴: فرمت فایل تصویری را تغییر دهید! مثلا از فرمت png به jpg  تغییر دهید. در بسیاری موارد فرمت png برای بارگذاری قابل قبول نیست!

مرحله ۵: اگر از افزونه های بهینه سازی تصویر استفاده می کنید آن را غیر فعال کرده و دوباره بارگذاری تصویر را تست کنید. گاهی اوقات این افزونه ها باعث اختلال در آپلود تصاویر می شوند.

مرحله ۶: می توانید یکی از سه قطعه کد زیر را در فایل htaccess. امتحان کنید:

<IfModule mod_security.c>
SecFilterEngine Off
SecFilterScanPOST Off
</IfModule>
# Exclude the file upload and WP CRON scripts from authentication
<FilesMatch "(async-upload\.php|wp-cron\.php|xmlrpc\.php)$">
Satisfy Any
Order allow,deny
Allow from all
Deny from none
</FilesMatch>
AddType x-mapp-php5 .php

مرحله ۷: حتما با پشتیبان هاست خود صحبت کنید که آیا اصلا از PHP پشتیبانی می کند یا خیر!

مرحله ۸: بروز رسانی! گاهی سیستم مدیریت محتوای وردپرس بسیار قدیمی می شود و نیازمند بروز رسانی است. با بروز رسانی حتما این مشکل حل خواهد شد.

نکته: اگر پس از انجام مراحل بالا مشکل برطرف نشد cache مرورگر را پاک کنید و دوباره امتحان نمایید. و اگر دوباره مشکل بر طرف نشد وبلاگ خود را یکبار ببندید و مجدد وارد وارد شوید.

بعد از انجام مراحل بالا باز با خطای Http مواجه شدید یک بار بر روی ذخیره پیش نویس کلیک کنید تا لینک آن تغییر یابد و دوباره عکس خود را آپلود کنید.

امیدواریم که از این مطلب بهره لازم را ببرید.

ما را در شتابان هاست دنبال کنید.

خروج از نسخه موبایل