نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

۶ افسانه امنیت سایبری می تواند تجارت کوچک شما را به خطر اندازد

این 6 افسانه امنیت سایبری می تواند تجارت کوچک شما را به خطر اندازد

وقتی از تجارت کوچک خود در برابر تهدیدات دیجیتال محافظت می کنید ، آنچه نمی دانید – و آنچه فکر می کنید می دانید – می تواند به شما آسیب برساند.
این تصورات غلط باعث مي شود مشاغل در معرض حملات قرار گيرند  حساب ها را تخلیه کنند و باعث خرابی آنها شوند.
در اين مقاله ، ۶ افسانه امنیت سایبری را مورد بررسي قرار مي دهيم . با ما در شتابان هاست همراه باشيد.

افسانه شماره ۱ :

۱) تجارت من بسیار هدفمند است

اولين افسانه امنیت سایبری اين است كه تجارت من بسيار هدفمند است واقعيت اين است كه هر شغلي اهداف خاص خود را دارد.

 بسیاری از مشاغل کوچک از بهترین شیوه های امنیت سایبری پیروی نمی کنند. این امر اهداف را آسان می کند.
 هک کردن اغلب متفاوت از آنچه ممکن است تصور کنید است. در بسیاری از موارد ، یک هکر تنها نیست که بطور همزمان مشاغل خاص را هدف قرار دهد. جرایم سایبری همچنین می تواند یک مجتمع بزرگ و سازمان یافته با استفاده از بات نت برای جستجوی وب در سایت های آسیب پذیر برای نفوذ و بهره برداری باشد.
بیشتر جرایم سایبری کمتر شبیه  به یک پسر با قلاب ماهیگیری است و بیشتر شبیه به کشتی بزرگی است که مشاغل غیرمترقبه از همه ابعاد را در شبکه خود انتقال می دهد. بنابراین ، مهم است که امنیت سایبری را جدی بگیرید ، حتی اگر شما یک solopreneur
باشید.

افسانه شماره۲:

۲) من محصولات خود را در وب سایت خود نمی فروشم ، بنابراین نیازی به نگرانی ندارم

 شما هنوز هم به یک سرویس خدمات یا فروشگاه آجر و ملات که یک فروشگاه آنلاین ندارد ، به امنیت وب سایت احتیاج دارید.

دو دلیل عمده وجود دارد كه دومين افسانه امنیت سایبری را تكذيب كند.

ابتدا ، اگر از بد افزارها محافظت نكنيد سایت شما می تواند توسط مهاجمان هک شده و خراب شود تا زمان ورود مشتری های احتمالی ، به جای اطلاعات شغل شما ، پیام های تصادفی یا توهین آمیز ببینند.

دوم ، اگر سایت شما فاقد حفاظت SSL است ، از دو طریق جریمه می شوید. اکثر مرورگرها به بازدید کنندگان هشدار می دهند که سایت شما ناامن است و اطلاعات آنها ممکن است در معرض خطر باشد؛ این باعث می شود اکثر مردم از آنجا خارج شوند. و Google از SSL به عنوان یک سیگنال رتبه بندی استفاده می کند ، بنابراین سایت هایی که در آن حضور ندارند ، در صفحات نتایج موتور جستجو رتبه پایین تری کسب می کنند.

افسانه شماره ۳:

ما در مقايسه با سايت هاي قدرتمند نيستيم که دزدی کنند

چرا وقتی کنگلومره های چند ملیتی و بانک های بزرگی روی داده های بسیار با ارزش تر نشسته اند ، کسی به دنبال تجارت کوچک شما خواهد بود؟ در اینجا چند دلیل آورده شده است .

  • کلاهبرداران “تست کارت” با استفاده از ربات های شماره کارت های اعتباری مسروقه از خریدهای کوچک در وب سایت های ضعیف ، از رباتها استفاده می کنند. سایت هایی که تعداد دفعات توسط خریدار محدود نمی شود ، می توانند برای وارد کردن کد CVV مناسب برای شماره کارت ، استفاده کنند. مثال. هنگامی که آنها موفق به خرید برخی از اقلام کوچک می شوند ، می توانند در سایت های محافظت شده تقلب بیشتری انجام دهند. برای استفاده از مشاغل خود ، به دنبال شخصی باشید که با او تجارت کنید. به یاد داشته باشید ، نقض داده های Target با آسیب پذیری در یکی از فروشندگان HVAC این شرکت آغاز شد.

برای محافظت از مشاغل ، خط اصلی و روابط خود با مشتریان:

خط مشی را به شرکتي تبدیل كنید كه هرگز روی پیوندهای ایمیل توسط ارسال كنندگان ناشناس كلیك نكنید و نرم افزار و سیستم عامل خود را به روز نكنید. حملات باج گيري و نقض داده ها غالباً به حملات فیشینگ بستگی دارد.

اگر در وب سایت خود مبلغ را پرداخت می کنید ، تعداد دفعاتی را که مشتری می تواند شماره کارت خود را با داده های دیگر مطابقت دهد ، محدود کنید تا از تقلب در تست کارت جلوگیری کنید.

افسانه شماره ۴:

موارد ما از رمز محافظت می شوند ، بنابراین ما خوب هستیم

عمده ترين افسانه امنیت سایبری است زيرا بیشتر افراد نمي دانند كه برخي گذرواژه‌ها آسان است یا با حدس زدن و یا با استفاده از ربات هایی که ترکیبات را امتحان می کنند تا زمانی که رمز به دست بیاید آسان است.
این بدان معناست که اگر شما و کارمندانتان از گذرواژه‌های ضعیف استفاده می کنید ، وقت آن رسیده است که آنها را به چیزی قوی تر تغییر دهید.
استفاده از یک رمزعبور متفاوت برای هر حساب مهم است ، به جای استفاده از یک رمز عبور برای همه موارد از چند گذرواژه استفاده كنيد
گذرواژه‌های پیش فرض در دستگاه هایی مانند روتر بی سیم دفتر شما ، بلندگوهای هوشمند و دوربین های بی سیم. همه نمی دانند که این دستگاه ها دارای رمز عبور هستند.
تغییر رمزهای عبور دستگاه می تواند کمی مشکل باشد ، زیرا باید برای هر نوع دستگاه دستورالعمل هایی را وارد کنید. اما داشتن دزد یا شوخی در شبکه شما یک دردسر بزرگتر است ؛ پس این روش را برای نحوه تنظیم رمز عبور ایمن بخوانید.

افسانه شماره ۵:

کارمندان من و من می دانیم چگونه یک ایمیل فیشینگ را کشف کنیم

واقعیت اين است كه تلاش های كشف فیشینگ نسبت به چند سال پیش بسیار سخت شده به طوري كه آنها همیشه از ایمیل استفاده نمی کنند.

داستان های زيادي نوشته شده Yesteryear که به طرز آشکاري پول می خواستند؛ در ایمیل ها، پیام ها و پیام های صوتی امروزی که از طرف مشتریان ، ارائه دهندگان ابزار یا فروشندگان شما آمده است ، تکامل یافته اند. ممکن است آنها از شما درخواست پول ، پرداخت قبض “موعد گذشته” ، داده های حساس را داشته باشند یا اینکه روی پیوندی کلیک کنید که به شما اجازه می دهد باج گیری را وارد سیستم خود کنید.
گرچه اکثر ما اطمینان داریم که می توانیم این نوع کلاهبرداری ها را متوجه شویم ، تقریبا نیمی از ۴۰۰۰ کارمند که توسط وبروت مورد بررسی قرار گرفتند گفتند که بر روی پیوندهایی در ایمیل های فرستنده های ناشناس کلیک کرده اند.
ما قبلاً اهمیت عدم کلیک بر روی پیوندها از فرستنده های تصادفی را پوشش داده ایم. همچنین بررسی هر چه بیشتر درخواست های غیر منتظره برای پول یا اطلاعات حساسی که از فروشندگان ، همکاران یا مشتری ها دریافت می شود ، بسیار مهم است. آنها می توانند درخواست های مشروع باشند – یا می توانند حملات مهاجمین را به فیشینگ بکشند.

افسانه شماره ۶:

تنظیم امنیت سایبری شما یک رویداد یک زمانه است

واقعیت اين است كه مجرمان همیشه روش های جدیدی برای سرقت اطلاعات پیدا می کنند ، بنابراین بهترین شیوه های امنیت سایبری همیشه سازگار است.

این کار خوبی است که با آخرین اخبار امنیتی همراه باشید و به آموزش خود ادامه دهید. سیستم ملی آگاهی سایبری اطلاعاتی در مورد ده ها موضوع امنیت سایبر دارد تا شما و کارمندان خود را به روز نگه دارید.
داشتن ابزارهای امنیتی که همیشه روی داده های کسب و کار شما فعال هستند و همچنین نظارت دارند بسیار مهم است.

به عنوان مثال ، Windows Security با ویندوز ۱۰ همراه است و مطابق با PC World ، و همچنین بهترین راه حل های پردرآمد کار می کند. همچنین به شما امکان می دهد تا یک برنامه ضد ویروس دوم در بالای صفحه برای پوشش اضافی ایجاد کنید.

امنیت و وب سایت کسب و کار کوچک شما


وب سایت شما نیز به حفاظت همیشگی نیاز دارد.
یک میزبان وب خوب ابزارهای امنیتی مانند اسکن خودکار را برای شناسایی و از بین بردن بدافزارها و ویروس ها ، گواهی SSL برای رمزگذاری اطلاعاتی که مشتریان در سایت شما وارد می کنند ، و بكاپ گيري منظم از سایت ارائه می دهند ، بنابراین شما همیشه یک نسخه خوب دارید که می توانید آن را بازیابی کنید. از سايت خود اگر چه كوچك محافظت كنيد و به اين افسانه امنیت سایبری اهميت ندهيد. ما را در شتابان هاست دنبال كنيد.

خروج از نسخه موبایل