نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

خطای ۵۵۰ چیست

خطای 550

یکی از خطا ها و ارور های رایج در زمینه میزبانی وب و هاستینگ خطای ۵۵۰ است. دلایل زیادی برای بوجود آمدن خطای ۵۵۰ وجود دارد. اگر ایمیل ها هنگام ارسال از طریق فرستنده به گیرنده ، در گیرنده های مختلف رفت و آمد کنند ، یک پیام خطایی بر روی سرور نمایش داده می شود. خطای ۵۵۰ دارای چندین نوع است. برخی از آن در این مقاله ذکر شده اند. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با این خطا آشنا کنیم.

خطای ۵۵۰ SMTP :

این خطا هنگام استفاده از سرویس ایمیل رخ می دهد. هنگام کانفیگ سرویس ایمیل ، برای جلوگیری از این خطا ، کادر “My SMTP requires Authentication” را علامت بزنید. این دلیل اصلی بروز این خطاست. دلیل دیگر این است که شاید شما ۳۰ دقیقه گذشته در سرور IMAP خود وارد نشده باشید. این خطا همچنین می تواند به فرم دیگری ایجاد شود مانند ‘۵۵۰ senders verify failed ‘.

۵۵۰ No such users here:

این پیام در حالی نمایش داده می شود که کانفیگ DNS شما در سرور روی لوکال یا تنظیمات خودکار مدیریت، تنظیم شده باشد. به عنوان مثال ، در یک ارائه دهنده هاستینگ دارای یک میزبان حساب هستید ، اما ایمیل های خود را در Gmail یا Yahoo نگهداری می کنید ،
تنظیمات DNS باید در مبادله نامه از راه دور بررسی شود. اگر ارائه دهنده هاستینگ شما آن را در مبادله نامه لوکال و یا تبادل خودکار ایمیل بررسی کرده باشد ، در هنگام ارسال ایمیل با این خطا روبرو خواهید شد.

۵۵۰ External MTA’s must be authenticated:

در حال کانفیگ اوت لوک ، باید کادر “My SMTP requires Authentication” را بررسی کنید تا از این پیام خطا جلوگیری شود.

۵۵۰ Dictionary Attack:

اسپم ها اغلب از این روش استفاده می کنند. آنها سعی در ارسال ایمیل و کلمه عبور های مختلف به یک دامنه خاص به امید موفقیت در این زمینه دارند. هنگامی که آنها از این روش استفاده می کنند ، سرور وقتی چهار آدرس متوالی ایمیل یا گذرواژه را پیدا کند ، آن ها را تشخیص می دهد. سپس سرور این پیام خطا را ایجاد می کند و حمله دیکشنری را مسدود می کند. شما باید در طی مراحل ارسال ایمیل خود متوقف شوید. برای غلبه بر این خطا ، سعی کنید ایمیل ها را پس از یک ساعت ارسال کنید. اگر از هر سرویس ایمیل استفاده می کنید ، سعی کنید با استفاده از وب میل، ایمیل خود را ارسال کنید.

امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده و از آن بهره لازم را برده باشید. نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

ما را دز شتابان هاست دنبال کنید.

خروج از نسخه موبایل