نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

۵ گزینه جایگزین Remote Desktop

5 گزینه جایگزین Remote Desktop

دلایل بی شماری از استفاده از Remote Desktop وجود دارد ، که نقش مهمی در اکوسیستم نرم افزاری فناوری اطلاعات امروز دارد. اگر برای دسک تاپ و لپ تاپ خدمات پشتیبانی ارائه می دهید ، با سرورها یا برنامه های مجازی کار می کنید یا در شرکتی که دفاتر آن در سطح ملی یا بین المللی توزیع می شود کار می کنید ، از نرم افزار Remote Desktop استفاده خواهید کرد. سیستم های ویندوز دارای پروتکل داخلی برای اتصالات از راه دور هستند. پروتکل دسک تاپ مایکروسافت از راه دور (RDP) یک رابط گرافیکی را فراهم می کند که از طریق آن کاربران می توانند از طریق اتصال به شبکه به یک رایانه از راه دور متصل شوند. با این حال ، اکنون چندین گزینه جایگزین RDP در بازار وجود دارد که برای رفع شکافهای عملکردی احتمالی طراحی شده اند. در ادامه با ما برای آشنایی با جایگزین Remote Desktop آشنا شوید.

در ادامه با ما در شتابان هاست همراه باشید.

mRemoteNG:

گزینه اول برای جایگزین Remote Desktop:

mRemoteNG یک مدیر اتصال از راه دور چند زبانه است. یک ابزار متمرکز است که اتصالات آن را به سیستمهای از راه دور مدیریت می کند. mRemoteNG از ویژگی های بسیاری برخوردار است.

علاوه بر RDP ، از پروتکل های VNC ، ICA ، SSH ، Telnet ، RAW ، Rlogin و Http / S پشتیبانی می کند.

وقتی چندین سشن را باز می کنید ، ویژگی های برگه مفید خواهد بود و باید بین آنها به عقب و جلو پرش کنید.

ویژگی های بیشتر شامل ، آسان برای سازماندهی و نگهداری لیستی از اتصالات ، اعتبار فروشگاه برای ورود به سیستم خودکار ، وارد کردن از Active Directory ، حالت تمام صفحه ، امکان گروه بندی و لانه سازی پوشه ها و موارد دیگر را فراهم می کند.

RoyalTS:

RoyalTS یک مدیر اتصال است که انواع مختلفی از اتصالات مانند RDP ، VNC ، SSH ، S / FTP و رابط های مبتنی بر وب را پشتیبانی می کند.

این شامل یک مدیر اعتبار ساخته شده است ، گزینه های اشتراک گذاری تیم ، بنابراین شما می توانید لیستی از اتصالات را به اشتراک بگذارید.

همچنین می توانید کارهایی مانند دنباله فرمان و جریان کار ساده را خودکار کنید.

هنگام تحقیق در مورد مدیران اتصال ، RoyalTS مرتباً در جستجویها و تالارهای گفتگو ظاهر شد. به نظر می رسد توسط سایر سیستم های مدیریت یک انتخاب محبوب است.

Devolutions Remote Desktop Manager:

Devolutions یک مدیر متصل متمرکز دیگر است که می تواند پروتکل های مختلفی را مدیریت کند و اعتبار خود را متمرکز کند شما حتی می توانید مدیران رمز عبور موجود مانند Keepass و lastpass را ادغام کنید.

این محصول شامل دو ویژگی تأیید اعتبار است. این کار دو مرحله پیاپی احراز هویت را برای دسترسی به منبع داده اعمال می کند.

همچنین توانایی مدیریت دسک تاپ و سرورها با یک برنامه موبایل را دارد. Devolutions در یک نسخه رایگان و نسخه پولی عرضه می شود. نسخه رایگان برای کاربران مستقل مناسب است.

DameWare Mini Remote Control:

Damware ابزاری است که در درجه اول توسط کارمندان میز و تکنسین های پشتیبانی استفاده می شود تا به راحتی بتواند با دستگاه های کاربر نهایی ارتباط برقرار کند.

تفاوت اصلی بین این مدیر و مدیر اتصال RDP این است که صفحه نمایش را به اشتراک می گذارد. با RDP سیستم از راه دور غیرفعال می شود ، بنابراین نمی توانید صفحه نمایش را با کاربر نهایی به اشتراک بگذارید. به همین دلیل مدیران RDP برای سرورها بهترین هستند.

Damware در سیستم عامل های چندگانه پشتیبانی می شود و امکان کنترل از راه دور رایانه های ویندوز و لینوکس را فراهم می آورد.

ویژگی های اضافی

Terminals:

Terminals یک مدیر دسک تاپ از راه دور چند زبانه است که از چندین پروتکل مانند RDP ، VNC ، SSH ، Telnet ، Citrix ، HTTP و HTTPS پشتیبانی می کند.

ویژگی های کلیدی شامل یک رابط چند زبانه ، پنجره ترمینال باز در صفحه نمایش کامل ، ویندوز قابل تغییر ، تاریخچه اتصال ، نوار ابزار قابل تنظیم و جستجو می باشد.

Terminals همچنین شامل چندین ابزار شبکه مانند پینگ ، ردیابی ، wak on lan ، اسکنر پورت و whois است. این می تواند برای برخی از عیب یابی های اساسی مفید باشد.

Terminals یک برنامه منبع باز است.

امیدوارم این مقاله براتون مفید بوده باشه.

ما رو تو شتابان هاست دنبال کنید. 🙂

خروج از نسخه موبایل