نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

بهترین افزونه cache وردپرس برای سرعت بخشیدن به وب سایت

بهترین افزونه cache وردپرس برای سرعت بخشیدن به وب سایت

آیا به دنبال بهترین افزونه های cache وردپرس هستید؟

Caching به شما کمک می کند تا سایت وردپرس خود را سرعت بخشیده و عملکرد را افزایش دهید. در این مقاله ، بهترین افزونه cache وردپرس را به شما آموزش مي دهيم. با ما در شتابان هاست همراه باشيد.

Cache چیست؟

Cache مجموعه ای از داده های ذخیره شده به طور موقت برای دسترسی سریع در صورت درخواست است. در رایانه ها معمولاً اطلاعات در هارد دیسک ذخیره می شوند. در صورت درخواست ، یک رایانه قبل از ارائه اطلاعات باید چندین فرآیند را اجرا کند. حافظه پنهان با پردازش اطلاعات اغلب درخواست شده و سپس ذخیره آن در یک حافظه یا حافظه موقت ، این مسئله را حل می کند. این اجازه می دهد تا کامپیوترها به سرعت به آن فایل دسترسی پیدا کنند. مفهوم حافظه پنهان همچنین می تواند توسط وب سایت های WordPress برای بهبود عملکرد و سریعتر بارگذاری وب سایت شما استفاده شود.

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای پویا است. این بدان معنی است که هر بار کاربر از وب سایت شما بازدید می کند ، وردپرس اطلاعات را از ديتابيس می گیرد و چندین مرحله دیگر را قبل از ارسال صفحه وب به مرورگر کاربر اجرا می کند. این امر باعث می شود وب سایت شما وقتی بسیاری از کاربران به طور همزمان از آن بازدید می کنند ، کندتر شود. cache به سایت وردپرس اجازه می دهد مراحل زیادی را پشت سر بگذارد. به جای اینکه هر بار فرآیند تولید صفحه را طی کنید ، افزونه caching شما پس از بار نخست ، نسخه ای از صفحه ایجاد می کند و سپس آن نسخه cached را به کاربر بعدی ارائه می دهد.

چرا Caching مهم است

Caching بسیار مهم است زیرا باعث کاهش بار سرورهای هاست وردپرس شما می شود و باعث می شود وب سایت شما سریعتر اجرا شود. برای بهبود سرعت و عملکرد وردپرس شما نیاز به cache مناسب دارید؛ همچنین به شما در افزایش تعامل و مدت زمانی که کاربران در وب سایت خود می پردازند کمک می کند. یک وب سایت سریعتر به شما کمک می کند تا از جستجوی ارگانیک ، حتی بیشتر به وب سایت خود هدایت کنید. گوگل به وب سایت های سریعتر که به شما کمک می کند در نتایج جستجو رتبه بالاتری داشته باشید ، از مزیت سئو قابل توجهی برخوردار است.

۱) WP Rocket

WP Rocket بهترین افزونه cache وردپرس در بازار است. این ساده ترین افزونه Cache مبتدی است. این افزونه اجازه می دهد تا کاربران بلافاصله وب سایت خود را با یک کلیک حافظه پنهان کنند؛ به طور خودکار صفحات وردپرس شما را برای ایجاد حافظه پنهان دریافت می کند. سپس این افزونه به طور خودکار تنظیمات حافظه پنهانی وردپرس مانند فشرده سازی gzip ، حافظه نهان صفحه و پیش بارگذاری حافظه نهان را روشن می کند. WP Rocket همچنین شامل ویژگی های اختیاری است که می توانید برای بهبود بیشتر عملکرد آن را روشن کنید. این شامل تصاویر بارگیری كند ، بكاپ گيري از CDN ، پیش فروش DNS ، کوچک سازی و موارد دیگر است.

۲) W3 Total Cache

W3 Total Cache یکی از محبوب ترین افزونه های Cache وردپرس است. این افزونه شامل تمام ویژگی هایی است که برای تنظیم صحیح حافظه پنهان وردپرس به آن نیاز دارید. این شامل حافظه نهان صفحه ، حافظه پنهان شی ، فشرده سازی gzip ، بكاپ گيري از کوچک سازی محدود ، بكاپ گيري از CDN و موارد دیگر است. W3 Total Cache براي مبتدیان ممکن است کمی دشوار باشد.

۳) WP Super Cache

 

WP Super Cache یکی دیگر از افزونه های معروف Cache وردپرس است. این برنامه رایگان است و توسط بسیاری از شرکتهای برتر  هاست وردپرس توصیه می شود. افزونه WP Super Cache شامل کلیه ویژگیهای ذخیره سازی پیشنهادی است که برای سرعت بخشیدن به وب سایت خود نیاز دارید. این شامل فشرده سازی gzip ، حافظه نهان صفحه ، پیش بارگذاری حافظه پنهان ، بكاپ گيري از CDN ، پیش بارگذاری حافظه پنهان پیشرفته ، و موارد دیگر است. این افزونه شامل یک بخش تنظیمات جامع با یک برگه جداگانه برای تنظیم آسان است.

۴) Sucuri Firewall

Sucuri بهترین افزونه امنیتی وردپرس است. به عنوان فایروال وب سایت ، Sucuri با یک گزینه داخلی برای ذخیره کردن محتوای وب سایت شما و فعال کردن فشرده سازی gzip با یک کلیک روی دکمه همراه است. این بهترین گزینه برای هر وب سایت است زیرا Sucuri یک فایروال سطح DNS است. این بدان معناست که آنها حتی قبل از رسیدن درخواستشان به وب سایت شما می توانند محتوای ذخیره شده را در اختیار شما قرار دهند. این کار باعث افزایش عملکرد باورنکردنی وب سایت شما می شود.

۵) Built-in Cache Plugins from Hosting

Cache وردپرس به طور قابل توجهی باعث کاهش بار سرورهای هاست می شود که به آنها امکان عملکرد بهینه می دهد. به همین دلیل بسیاری از شرکت های هاست وردپرس در حال حاضر راه حل های ذخیره داخلی را ارائه می دهند. اگر وب سایت شما با یکی از شرکت های هاست زیر برگزار می شود ، می توانید از افزونه های حافظه داخلی آنها برای وب سایت های خود استفاده کنید.

SG SuperCacher

SiteGround با تمام برنامه های هاستي خود یک راه حل cache داخلی را ارائه می دهد. با داشبورد cPanel حساب هاست شما می توان آن را فعال کرد.

 

پس از فعال کردن ، می توانید افزونه SG Optimizer را برای مدیریت تنظیمات SuperCacher به طور مستقیم از ناحیه سرور وردپرس خود نصب و فعال کنید.

WP Engine Caching

WP Engine یکی از بهترین شرکتهای هاست وردپرس است. برنامه های میزبانی آنها با حافظه داخلی و بهینه سازی عملکرد همراه است. می توانید تنظیمات و پاک کردن حافظه نهان از داشبورد سرور وردپرس خود را مدیریت کنید. به سادگی بر روی منوی WP Engine کلیک کنید و در زیر تنظیمات General می توانید تنظیمات حافظه نهان WP Engine را مدیریت کنید. برای گزینه های ذخیره پیشرفته تر ، می توانید افزونه WP Engine Advanced Cache را نصب و فعال کنید. این افزونه برای مدیریت تنظیمات حافظه پنهان WP Engine برای وب سایت خود کنترلهای اضافی را در اختیار شما قرار می دهد.

Bluehost Caching

Bluehost یکی از بزرگترین شرکتهای میزبان در جهان و ارائه دهنده میزبانی وردپرس به طور رسمی توصیه شده است. برنامه هاستینگ آنها شامل حافظه داخلی است که می توانید از داشبورد میزبان خود فعال کنید. پس از ورود به حساب میزبان خود ، سایت خود را از صفحه “سایت های من” انتخاب کرده و روی برگه عملکرد کلیک کنید. از اینجا می توانید حافظه پنهان را روشن یا خاموش کرده و سایر تنظیمات حافظه پنهان پیشرفته را تغییر دهید.

امیدواریم این مقاله به شما در یافتن افزونه caching WordPress کمک کند تا بتوانید وب سایت خود را تسریع کنید. ما را در شتابان هاست دنبال كنيد.

 

خروج از نسخه موبایل