نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

۵ دلیل برای انتخاب وردپرس

5 دلیل برای انتخاب وردپرس

آیا می دانید ۳۵٪ از وب سایت ها در کل جهان با استفاده از وردپرس ساخته شده اند؟ این رقم همچنین به معنای تقریباً ۷۵،۰۰۰،۰۰۰ وب سایت است که در حال حاضر از وردپرس استفاده می کنند. چرا وردپرس محبوب ترین (CMS) که مخفف(Content Management System) است؟  در این مقاله ، به شما کاربران عزیز خواهیم گفت چه دلایلی است که باعث شده ما وردپرس را انتخاب کنیم؛ ۵ دلیل برای انتخاب وردپرس وجود دارد که در ادامه مورد بررسی قرارخواهیم داد. با ما در شتابان هاست همراه باشید.

هزینه نصب و نگهداری

یکی از بزرگترین دلایلی که مردم وردپرس را دوست دارند کم بودن هزینه نصب و نگهداری است. هزینه انجام یک وب سایت وردپرس نسبت به سایر CMS ها نسبتاً کم است. در حقیقت ، CMS خود رایگان است ، اما شخص قادر به استفاده از آن ، بدون هاست و دامنه نیست؛ بنابراین اکیداً توصیه می شود به جای هاست وب معمولی ، به سراغ یک هاست وردپرس مدیریت شده بروید.

CMS ساخته شده

هزینه پایین به معنای ویژگی ها و عملکردهای محدود نیست. در حقیقت ، بیش از ۵۰،۰۰۰ افزونه برای دانلود و نصب در دسترس هستند تا عملکرد وردپرس را گسترش دهند. مطمئناً ، اکثر آنها رایگان هستند ، اما اگر برخی از ویژگی های پیشرفته را انتخاب کنید ، هزینه هایی نیز لازم است. بنابراین ، با استفاده از این پلاگین ها و تم های قدرتمند ، می توانید هر نوع وب سایت – وبلاگ ، فروشگاه تجارت الکترونیکی ، وب سایت های شرکت های فانتزی را مورد استفاده قرار دهید؛ مهمتر از همه ، وردپرس بسیار آسان است؛ حتی اگر یک توسعه دهنده وب حرفه ای نیستید ، باز هم می توانید یک وب سایت عالی بسازید.

 

CMS بازدید بیشتری را به همراه دارد

یکی از اهداف نهایی هر وب سایت ، جذب هرچه بیشتر بازدید کننده است. بنابراین استفاده از نرم افزار دوستانه SEO از اهمیت بسیاری برخوردار است تا موتور جستجوی Google بتواند سایت شما را به راحتی پیدا کند و آن را در نتایج جستجوی مربوطه نمایش دهد.

موتورهای جستجوی مختلف الگوریتم متفاوتی دارند. قوانین الگوریتم پویا و پیچیده است. هرچه قوانین الگوریتم بیشتری را رعایت کنید ، رتبه بهتری در نتایج جستجو خواهید داشت. از آنجا که هسته وردپرس برای موتورهای جستجو توسعه یافته و بهینه شده است ، شما اصلاً نگران آن نخواهید بود. علاوه بر این ، تعداد زیادی پلاگین در دسترس است که می توانند سئوی وب سایت شما را بیشتر کنند. در صورت تمایل به راهنمای SEO WordPress ما مراجعه کنید.

وردپرس به محافظت از سایت شما کمک می کند

همه ما دوست داریم همیشه سایتی با امنیت بالا داشته باشیم؛ هکرها به طور مداوم در تلاشند روزنه هایی برای حمله به وب سایت ها در اینترنت پیدا کنند. اما خبر خوب این است که وردپرس با در نظر داشتن امنیت ، با به روزرسانی های منظم امنیتی برای به حداقل رساندن آسیب پذیری وب سایت ، توسعه یافته است. اگر می خواهید از سایت خود محافظت بیشتری کنید ، مقاله افزایش امنیت وردپرس را مطالعه کنید.

انجمن WP کمک به شما

جامعه عظیم وردپرس که متشکل از تعداد بی شماری از استادان و کارشناسان وردپرس است ، نظر شما را به خود جلب میکند. بیشتر اوقات ، می توانید راه حل هایی را از انجمن رسمی وردپرس پرسیده و دریافت کنید.

ما به شما کاربران عزیز ۵ دلیل برای انتخاب وردپرس را بیان کردیم. ما را در شتابان هاست دنبال کنید.

خروج از نسخه موبایل