نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

کپی اکانت در سرور دیگر با استفاده از رمز سی پنل در WHM

شاید بعضی از شما همراهان عزیز می خواهید که یک اکانت را در سرور دیگر با استفاده از رمز سی پنل کپی کنید ولی نمی دانید این کار را چطور انجام دهید پس ما رو همراهی کنید تا بهتون آموزش بدیم که با استفاده از ابزار Copy an Account From Another Server With an Account Password تو پنل WHM این کار رو انجام بدید.

کپی اکانت در سرور دیگر با استفاده از رمز سی پنل در WHM:

در این مقاله به این نتیجه خواهیم رسید که چگونه می توانید یک اکانت cPanel را از طریق میزبان قبلی cPanel یا سرور دیگری کپی کنید. برای شما InMotion VPS یا سرور اختصاصی با دسترسی ریشه تنظیم شده و فقط رمز ورود اکانت cPanel که از آن استفاده می کنید می تونید اکانت خودتون رو کپی کنید.

این مراحل باید برای کپی کردن اکانت از هر سرور cPanel در نسخه ۳٫۰ یا بالاتر کار کند:

ابتدا وارد پنل WHM خودتون بشید.

سپس از قسمت transfer وارد بخش Copy an account from another server with account password شوید تا در ادامه بهتون بگیم از این ابزار چطور استفاده کنید.

نکته مهم! اگر گزینه انتقال را مشاهده نمی کنید، حتما با دسترسی Root خود وارد شوید.

بعد از اینکه وارد این ابزار شدید با بخش های زیر مواجه می شید:

Domain: نام دامنه اکانت cPanel را که می خواهید از آن کپی کنید، وارد کنید.

(Server to copy from (IP or FQDN: نام دامنه یا آدرس IP سرور خودتون رو وارد کنید.

Username to copy: نام کاربری cPanel اکانتی را که کپی می کنید، وارد کنید و به دنبال آن رمزعبور آن اکانت را وارد کنید.

سپس رو Copy account کلیک کنید تا کپی را آغاز کند.

 

 

اگر اتفاقی بیفتد که آدرس IP اضافی در سرور خود اختصاص داده اید. می توانید یک آدرس IP به اکانت جدید بدهید تا بتوانید به طور خودکار یکی از آن آدرس های IP موجود را در سرور اختصاص بدید.

cPanel سعی خواهد کرد به سرور cPanel از راه دور متصل شود و از اکانتی که تعیین کرده اید کپی کند. هر دقیقه سرور قدیمی را بررسی می کند تا ببیند آیا نسخه پشتیبان تهیه شده است یا خیر. در حالی که روند کپی در حال انجام است، مرورگر وب خود را ببندید.

بسته به اندازه حجم اکانت کاربری شما، روند تهیه نسخه پشتیبان و کپی از یک دقیقه تا بیشتر طول می کشد. پس از اتمام کار، شما یک اکانت کاربری بازیابی شده مشاهده خواهید کرد.

در حالی که هنوز در WHM قرار دارید، در کادر جست و جو سمت چپ بالای صفحه List را وارد کنید، سپس بر روی List Accounts کلیک کنید.

اکنون باید اکانت را که کپی کرده اید بر روی سرور خود مشاهده کنید!

 

 

اکنون که با موفقیت اکانت خود را از یک سرور قدیمی به سرور جدید خود کپی کرده اید، می تونید با استفاده از URL موقت یا با تغییر پرونده میزبان های محلی خود، آن را در سرور جدید بررسی کنید.

امیدواریم از این مقاله بهره لازم را برده و برای شما مفید بوده باشد. نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

خروج از نسخه موبایل