نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

هاست دانلود چیست؟

هاست دانلود

همه ما با سایت هایی برخورد کرده ایم که به صورت آنلاین نرم افزار، فیلم، عکس و یا آهنگ ارائه میکنند. این در صورتی است که اگر سری به سایت های میزبانی وب سایت بزنید به هاست هایی برخورد می کنید که نهایتا ۱۰ گیگ حجم دارند. پس این حجم کم اصلا برای وب سایت های ارائه دهنده محتواهایی که گفتیم مناسب نیستند. اگر مشتاق به راه اندازی سایتی با این مشخصات هستید حتما به یک هاست دانلود احتیاج پیدا خواهید کرد. اما اول باید این سوال مهم را پاسخ دهیم اصلا هاست مخصوص دانلود چیست و چطور کار می کند.

می توانید چند نمونه از هاست های حجیم  یا هاست دانلودی را در شتابان هاست مشاهده نمایید.

تعریف هاست دانلود:

همان طور که در بالا توضیح دادیم، سایت هایی هستند که از فضای هاست استفاده می کنند و محتواهای خود از جمله متون را بر روی فضای وب منتشر می کنند. اما در مقابل برخی دیگر از وب سایت ها را مشاهده می کنیم که تنها فیلم، آهنگ و یا بازی و نرم افزار را برای ارائه دارند. بدون شک این محتوا ها به فضای وسیع نیاز دارند. برای انتشار این محتوا ها از فایل هاستینگ استفاده می شود که عموما با نام هاست دانلود شناخته می شوند.

اگر هنوز در مورد هاست سوالی دارید مطلب مربوط به وب هاستینگ را مطالعه کنید.

مزایای هاستهای دانلود:

مشکلات هاست دانلود:

موارد استفاده از هاستهای دانلود:

نرم افزار:

روزانه هزاران نرم افزار بر روی فضای وب قرار می گیرند. همه این نرم افزارها به فضای بزرگ و پهنای باند وسیع برای دانلود نیاز دارند. از این رو می توان برای دانلود و آپلود نرم افزار از هاست های مخصوص دانلود یا فایل هاستینگ استفاده نمود.

ذخیره اطلاعات:

هاست دانلودی می تواند بهترین گزینه برای ذخیره اطلاعات شخصی باشد. می توانید اطلاعات خود را برای ذخیره سازی در هاست های دانلودی قرار دهید. البته این نکته را در نظر بگیرید که نمیتوانید از آن ها نسخه پشتیبان تهیه کنید.

ارائه فیلم و سریال:

بیشتر افراد ترجیح می دهند به صورت آنلاین فیلم ها و سریال های خود را دنبال کنند. و در عین حال می توانید فیلم ها و آهنگ های مورد علاقه خود را در همان لحظه دانلود کنید. هاست دانلود بهترین گزینه برای کسانی است که می خواهند نیاز خوره های فیلم را برطرف کنند.

شتابان هاست با بیش ۱۰ سال سابقه مفید و میزبانی از هزاران سایت ایرانی با تمامی فراز و نشیب ها در طی این سالها دست و پنجه نرم کرده و بخوبی با سلایق و نیازهای کاربران آشناست. لذا به جرأت می توان گفت که یکی از بهترین سرویس دهنده های هاست و هاست دانلود در کشور می باشد.

امیدواریم از این مقاله بهره لازم را برده و برای شما مفید بوده باشد. نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

ما را در شتابان هاست دنبال کنید.

خروج از نسخه موبایل