نماد سایت وبلاگ شتابان هاست

نحوه مشاهده نسخه موبایل سایت های وردپرس از دسک تاپ

آیا می خواهید نسخه موبایل سایت وردپرس خود را نمایش کنید؟ پیش نمایش طرح تلفن همراه به شما کمک می کند ببینید وب سایت شما در دستگاه های تلفن همراه چگونه ظاهر می شود. اگرچه مطمئناً می توانید از طریق تلفن خود به تلفن زنده خود نگاهی بیندازید. حتی وقتی سایت شما کامل است ، اغلب مشاهده نسخه موبایل روی کامپیوتر آسان تر است ، بنابراین می توانید به سرعت تغییرات ایجاد کرده و تأثیر آنها را ببینید.

در این مقاله ، ما به شما روشی ساده برای پیش نمایش آسان نسخه موبایل سایت وردپرس بدون تغییر دستگاه های مختلف را به شما نشان خواهیم داد. در ادامه با ما در شتابان هاست همراه باشید.

چرا باید پیش نمایش نسخه موبایل وب سایت خود را ببینید؟

بیش از ۵۰٪ بازدید کنندگان وب سایت شما برای دسترسی به سایت شما از تلفن های همراه خود استفاده می کنند. حدود ۳٪ از تبلت استفاده می کنند.

این بدان معنی است که داشتن سایتی که از نظر موبایل بسیار عالی به نظر می رسد ضروری است.

در حقیقت ، موبایل آنقدر مهم است که گوگل اکنون از الگوی “موبایل اول” برای الگوریتم رتبه بندی وب سایت خود استفاده می کند.

حتی اگر از یک تم خوب وردپرس استفاده می کنید ، هنوز هم باید بررسی کنید که سایت شما در موبایل چگونه به نظر می رسد. حتی ممکن است بخواهید نسخه های مختلف صفحات اصلی فرود را برای نیاز کاربران تلفن همراه ایجاد کنید.

این را به خاطر داشته باشید که بیشتر پیش نمایش های موبایل کاملاً کامل نیست زیرا اندازه ها و مرورگرهای مختلف صفحه نمایش تلفن همراه وجود دارد. آزمایش نهایی شما همیشه باید این باشد که سایت خود را بر روی یک دستگاه تلفن همراه واقعی جستجو کنید.

مشاهده نسخه موبایل سایت با استفاده از سفارشی سازی وردپرس:

برای پیش نمایش نسخه موبایل سایت وردپرس خود می توانید از سفارشی سازی وردپرس استفاده کنید.

به سادگی به داشبورد وردپرس خود وارد شوید و به نمایش » سفارشی سازی بروید.

 

با این کار سفارشی سازی تم وردپرس باز می شود. بسته به اینکه از چه تمی استفاده می کنید ، ممکن است گزینه های کمی متفاوت را در فهرست سمت راست در اینجا مشاهده کنید:

در پایین صفحه ، روی نماد تلفن همراه کلیک کنید. سپس پیش نمایش چگونگی ظاهر سایت شما در دستگاه های تلفن همراه را مشاهده خواهید کرد.

توجه: نمادهای ویرایش آبی فقط در پیش نمایش موجود هستند. شما اینها را در سایت زنده خود مشاهده نمی کنید.

این روش پیش نمایش نسخه تلفن همراه زمانی مفید است که هنوز وبلاگ خود را تمام نکرده اید ، یا اینکه در حالت نگهداری قرار داشته باشید.

می توانید تغییراتی ایجاد کرده و قبل از زنده ماندن آنها را بررسی کنید.

امیدوارم این مقاله براتون مفید بوده باشه.

ما رو تو شتابان هاست دنبال کنید. 🙂

خروج از نسخه موبایل